windows firewall werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

nukethecity

Banned
Lid geworden
8 jun 2013
Berichten
16
hai
mijn laptop doet een beetje raar vindt ik als ik hem opstart dan staat windows firewall uitgeschakeld en ik weet niet hoe dat kan
want dat moet hackers tegenhouden zou iemand mij kunnen helpen mijn laptop loopt op windows 8 dat doet mijn laptop ook als ff op zwart beeld gaat mijn laptop is een compaq CQ58
 
Welke virusprotectie heb je?
Kan dat geen firewall bevatten?
Of andere malwareprotectie met firewall?
 
Welke virusprotectie heb je?
Kan dat geen firewall bevatten?
Of andere malwareprotectie met firewall?

mijn virusscanner is panda maar als ik die opstart staat alles daar uit dus ook firewall verder ik heb niks met een firewall of regclean pro moet er een hebben maar dat denk ik niet?
 
Wat ging hier aan vooraf?
Had je wellicht al malware/virusproblemen?

Begin eens met een systeemherstelpunt terug te zetten van voor de installatie van Regclean Pro.
Installeer daarna ook Mbam Free, update deze en laat deze scannen.
 
Wat ging hier aan vooraf?
Had je wellicht al malware/virusproblemen?

Begin eens met een systeemherstelpunt terug te zetten van voor de installatie van Regclean Pro.
Installeer daarna ook Mbam Free, update deze en laat deze scannen.

laats was er wel een virus gevonden die niet opgelost kon worden het was iets met trojaans paard en systeem herstel werkte niet
 
:confused: Nou ALS je nu ook toevallig besmet met malware of een virus ( en ) bent dan is beter eerst op goede manier jouw laptop te scannen met daarvoor bestemde beveiliging's programma's, en je zei dat je windows 8 gebruikt ? ben bang dat die fix dan niet bij W8 past, je moet nu liever een deskundige bij zich om die probleem op te lossen hebben :confused:

P.S. En geen A.U.B. sorry jij bent op helpmij.nl terecht en ben zeker dat heleboel mensen willen ze je nu ( proberen ) helpen ...:thumb:
 
Laatst bewerkt:
:confused: Nou ALS je nu ook toevallig besmet met malware of een virus ( en ) bent dan is beter eerst op goede manier jouw laptop te scannen met daarvoor bestemde beveiliging's programma's, en je zei dat je windows 8 gebruikt ? ben bang dat die fix dan niet bij W8 past, je moet nu liever een deskundige bij zich om die probleem op te lossen hebben :confused:

P.S. En geen A.U.B. sorry jij bent op helpmij.nl terecht en ben zeker dat heleboel mensen willen ze je nu ( proberen ) helpen ...:thumb:

ok bedank voor het proberen ik ga er denk ik ook een deskundige bij halen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan