marco282
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 aug 2006
Laatst bedacht ik hoe staat mijn pc er eigenlijk voor met virussen en of er nog enige fouten in het systeem waren.
Ik probeerde in configuratie scherm Windows Firewall te openen maar hij gaf als melding :
De Windows Firewall-Instellingen kunnen niet worden weergegeven omdat de bijbehorende service niet wordt uitgevoerd. Wilt u de service Windows Firewall (WF) / internet-verbindingen delen (ICS) Starten ?
Eerst drukte ik op nee maar ik kwam er achter dat het niet echt hielp.
Daarna drukte ik weer op het icoontje van Windows firewall en toen kreeg ik weer die zelfde melding toen drukte ik maar op ja en toen kreeg ik als melding..
Dat hij iets ging starten ik kon het niet zo snel lezen..
Toen kreeg ik weer zo'n domme melding van Windows kan deze service niet starten: Windows Firewall (WF) / Internet verbinding delen (ISC)
Dus ik dacht lekker dan heb ik weer.
Wat kan ik hier aan doen??
PS : Ik zag het Firewall forum niet, excuus
Ik probeerde in configuratie scherm Windows Firewall te openen maar hij gaf als melding :
De Windows Firewall-Instellingen kunnen niet worden weergegeven omdat de bijbehorende service niet wordt uitgevoerd. Wilt u de service Windows Firewall (WF) / internet-verbindingen delen (ICS) Starten ?
Eerst drukte ik op nee maar ik kwam er achter dat het niet echt hielp.
Daarna drukte ik weer op het icoontje van Windows firewall en toen kreeg ik weer die zelfde melding toen drukte ik maar op ja en toen kreeg ik als melding..
Dat hij iets ging starten ik kon het niet zo snel lezen..
Toen kreeg ik weer zo'n domme melding van Windows kan deze service niet starten: Windows Firewall (WF) / Internet verbinding delen (ISC)

Dus ik dacht lekker dan heb ik weer.
Wat kan ik hier aan doen??
PS : Ik zag het Firewall forum niet, excuus
Laatst bewerkt: