Windows foutcode 000021A herstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter DJGW
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DJGW

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2019
Beste forumleden,

Mijn computer geeft bij het opstarten de foutcode 000021A. Nu zie ik op internet allemaal filmpje waarbij mensen terug kunnen naar een menu maar die optie heb ik niet. Wie kan mij verder helpen met deze situatie? (Het gaat om een windows 10 desktop computer)

Alvast bedankt.

Groetjes,
Danny

Hoi Edmoor,

Dat artikel was ik inderdaad ook tegen gekomen alleen hoe kom ik in de prompt of terug naar die menu opties? Want bij mij start de computer op, begint het te laden, geeft het de error voor 30-50 seconden en start zichzelf weer op. Ik kan nergens klikken of toetsenbord combinaties doen behalve de bios openen. En die wilt niet opstarten vanaf een USB op een of andere reden. Om gek van te worden haha.

Wellicht weet jij hoe ik daar kan komen?

Pc starten vanaf een herstelmedium ( dvd of usbstick van min. 4 Gb met Win 10 installatiebestanden ).
Die kun je maken op elke pc m.b.v. het hulpprogramma onder de blauwe knop op deze pagina.
Als je dat gedaan hebt, usbstick ( voorkeur ) aansluiten of dvd inbrengen en pc aanzetten en direct een paar keer op F12 drukken om het opstartmenu te tonen.
Daar kies je dan dvd of usbstick om van te starten en druk [enter].
De rest wijst zich vanzelf, meer info hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan