Windows gaat er niet af

• Onderwerp starter Onderwerp starter atze
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

atze

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2001
Ik heb een pc, 2x hdd 80 gig.
Nu staat er dan win 2003 op maar het probleem is hetzelfde. ALs ik windows er opnieuw op wil zitten met mijn 3 bootable cd's ( 2x xp en 1x 2003 ) laad ie de setup niet.Ik krijg blauw scherm van de setup met links boven in de hoek WINDOWS SETUP en voor de rest gebeurd er niks.Ik heb al in andere cd-rom spelers geprobeerd, Bios instellingen veranderd, bio battery erin en eruit gehaald maar niks helpt, wie weet wat dit is?

Als je een schone installatie wilt dan kun je toch beter eerst formatteren? Ik denk dat hij dan ook wel door die setup heen loopt.

kzal hem eerst wel ff formatteren in een andere pc van me

je ken tog geen NTFS in dos formatteren? of wel?

'k geloof het ook niet. Anders met fdisk. Maar als je het handiger vindt (of safe spelen) in een andere pc kan het natuurlijk ook.
Ik weet het niet zeker hoor, maar als een schijf NTFS is, dan blijft hij na het formatteren toch ook NTFS? (ben niet zo thuis in ntfs)

als ik het via een andere pc zou doen ken ik kiezen welk besturingsysteem, anyway, kgooi em wel leeg en kijk ik op andere pc wel ff op reacties op helpmij, anyway THNX

pff wat een troep.Als de setup start loopt ie gewoon vast :S cd's werken gewoon in de pc waar ik nu opzit, ook als ik hem op andere kabel doe, loopt ie vast.
Terwijl hij eerst gewoon werkte met win2003.

Kheb bios batterij al losgehad en er weer ingedaan.
Die 2x 80 gig werkte ook gewoon in de pc waar ik nu opzit

khad alle hardwar eruit gehaald
en er weer ingedaan en toen werkte het wel :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan