Windows gaat niet naar een andere gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

koert1989

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2006
Berichten
21
Als ik op mijn computer aangemeld ben op een van de accounts en ik wil switchen naar een ander profiel doormiddel van afmelden andere gebruiker blijft die gewoon bij hetzelfde account maar loopt niet vast ofzo

wel kan ik doormiddel van me hele profiel af te melden naar een ander profiel maar dit kost elke keer weer tijd
 
Ga dan in je configuratiescherm naar gebruikers - dan naar manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden - en vink hier aan snel naar andere gebruiker overschakelen.
 
dit heb ik ook wel geprobeerd maar als ik hem aanvink en daarna weer kijk is die niet aangevinkt!
 
ik gebruik trouwens wel sinds gisteren een andere muis misschien dat het hier aan kan liggen??!
 
Als je erop klikt en het vinkje verschijnt dan ligt het niet aan de muis. Is wel vreemd. Heb je wel administrator rechten. Misschien is jou account wel niet gemachtigd om dit soort instellingen te wijzigen.
 
mijn account is gewoon beheerder van de computer
dan moet ik toch alles kunnen veranderen
 
Dan mag je inderdaad alles instellingen veranderen.
 
maar nu zit ik dus nog steeds met hetzelfde probleem en eigenlijk moet alleen gewoon dat vinkje blijven staan maar dat gebeurd dus niet:D
 
En als je datzelfde nou eens bij een andere gebruiker probeerd heb je dan hetzelfde probleem?
 
ik gebruik trouwens wel sinds gisteren een andere muis misschien dat het hier aan kan liggen??!

Dat kán. USB muis toevallig?

Sla het volgende bestand op, op je bureaublad.
Sluit alle programma's en bestanden.

Dubbelklik erop en voeg hem toe aan het register als hierom gevraagd wordt.

http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/fus.reg

Start daarna de PC opnieuw op.

Helpt dit?
Probeer anders eens zonder muis op te starten, kun je nu wel switchen?
 
hartelijk bedankt
hij werkt weer
en het lag dus gewoon aan de nieuwe muis
:thumb:
 
toch is er nog een probleempje ik kan nu wel naar het welkomscherm maar kan me dan niet aanmelden bij een van de andere gebruikers dan moet ik eerst weer mijn eigen account afmelden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan