Windows gebruikersprofiel kan niet worden geladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

GetPulse

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2013
Hallo!

Ik heb al minimaal een half jaar windows 8 en dit is goed bevallen. Ik heb geprobeerd om via 'Rainmeter' een custom desktop op te stellen en dit is ook gelukt. Nu heb ik vandaag een 'icon pack' geïnstalleerd maar nadat ik hiervoor opnieuw heb opgestart kan mijn gebruikersprofiel opeens niet worden geladen.
Wanneer ik probeer de safe mode te starten via 'Shift + opnieuw opstarten' lukt dat niet omdat ik geen opties krijg als ik op de knop uitschakelen klik.
Ook F8 > windows boot menu of Shift + F8 heeft niet geholpen.
Het probleem is dus dat ik niet in kan loggen, maar ook geen andere opties heb dan naar het inlogscherm te gaan. De enige manier om opnieuw op te starten is het lang inhouden van de power knop.. (Gelukkig is er mobiel 4G, zodat ik hier kan posten.. :))

Heeft iemand enig idee voor een oplossing? Als iemand verduidelijking wil hoor ik het graag, dan kan ik vast foto's of een filmpje uploaden in deze post of mailen naar diegene..

Alvast bedankt!

Goedemorgen. Is het mogelijk om systeem herstel toe te passen. Een paar dagen terug gaan toen alles nog goed werkte. Maar je kunt er helemaal niet in komen dus. En Alt F4

Laatst bewerkt:
Ben op dit moment aan het werk.. maar : systeem herstel is denkik niet mogelijk via een cd ofwat. Windows 8 'heeft dit niet nodig' volgens microsoft.. Alt F4 werkt niet, Ctrl Alt Delete ook niet. Ik wil de computer best een paar dagen terugzetten, als ik bij dat menu kon komen:p

Ik hoop echt dat er iemand is die me kan helpen! Anders maar eens naar een Engels forum, of een computwinkel... Nog tips, qua fora of winkels? :)

Proberen helpen doen we zo goed en zoveel mogelijk. Ik vond deze in het Engels. Voor wat het waard is. Heb het verder niet doorgelezen.

Misschien moet je ook ergens tokkelen om in die modus te komen.

klikje.

Laatst bewerkt:
Ja! Dat snap ik zeker. In ieder geval bedankt voor de reactie, ik zal die site eens bekijken.

[h=3]Tip[/h]
  • Je kunt ook het volgende doen: klik op [FONT=WOL_Bold]Ctrl[/FONT]+[FONT=WOL_Bold]Alt[/FONT]+[FONT=WOL_Bold]Delete[/FONT], tik of klik op het pictogram [FONT=WOL_Bold]Energie[/FONT]
    b6520ebc-1730-4dd9-9eea-71790654dfaa_5.jpg
    en tik of klik vervolgens op [FONT=WOL_Bold]Opnieuw opstarten. Maar dat zal wel[/FONT]:(
  • [FONT=WOL_Bold] niet.... [/FONT]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan