Windows - geen schijf na Easy transfer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lutz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Hoi,

ik heb tegen de crisis een Vista pc gekocht en via Easy Transfer de gegevens van de oude XP computer na de nieuwe Vista pc gekopieerd.

Nu heb ik altijd bij het opstarten de fout mededeling:

Windows - geen schijf

enig idee hoe ik ervaan afkom?

Easy Tranfer werd gewoon afgewerkt...

kan je eens een screenshot van deze melding hier plaatsen aub?

Hoi Jelpot,

met wat googlen ben ik erachter gekomen dat het niet verstandig is van een instabiele XP computer instellingen automatisch met easy transfer naar Vista te kopieeren. Dus ik heb heel brutaal Vista opnieuw geinstalleerd en nu heb ik deze foutmededeling niet meer.

Anderen hadden er ook last van, meestal in combinatie met ondeugende drivers voor kaartlezers.

Maar bedankt voor het meedenken!

Oh wel ja, ik had het programma Easy Transfer nooit gebruikt en ik dacht dat het alleen maar diende om bestanden over te zetten maar blijkbaar deed het nog wel meer (aangezien je ook over drivers spreekt & de xp-drivers zijn inderdaad meestal niet geschikt voor vista)

Maar ja, goed dat alles dan nu wel werkt ;)

Oh wel ja, ik had het programma Easy Transfer nooit gebruikt en ik dacht dat het alleen maar diende om bestanden over te zetten maar blijkbaar deed het nog wel meer (aangezien je ook over drivers spreekt & de xp-drivers zijn inderdaad meestal niet geschikt voor vista)

Maar ja, goed dat alles dan nu wel werkt ;)

Nee, drivers worden niet gekopiëerd, maar wel de instellingen...:rolleyes:

oh wel, het is wel een beetje te denken dan hé ;)

xp instellingen naar vista overbrengen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan