Windows - Geen schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

haastrecht

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Berichten
2
sinds een paar weken komt er iedere keer een melding met:

Windows - Geen schijf
X
c 0000013 Parameters 75b0bf9c 4 75b0bf9c 75b0bf9c

Annuleren Opnieuw Doorgaan

Dit bericht komt op verschillende momenten,b.v.als ik de PC opgestart heb,of met Filmbewerking bezig was, geen hinder ondervonden.Kan gewoon doorwerken.
Het is mij wel opgevallen dat Norton Antivirus met een melding (+ - 3 weken geleden) net boven de (Systeembalk-Taakbalk) kwam met: Norton is op de achtergrond een taak aan het uitvoeren, dit duurde +- 12uur ! Heb het dan uitgezet.
Vanaf dit moment komt bovenstaande melding.
Wat kan dit betekenen?
Graag wat bruikbare Tips a.u.b
Ik heb Windows XP Home
 
Goedenmidag,

De melding "Geen schijf" met stopcode c 0000013 verschijnt wanneer een programma een schijf in de CD, DVD- of floppydrive verwacht, maar die niet aantreft. Misschien probeert Norton een file op een DVD of CD te scannen.
Stop, om zeker te zijn, een schijf in de CD- of DVD drive. De melding zal verdwijnen.

Succes,

Bjor
 
Goedenmidag,

De melding "Geen schijf" met stopcode c 0000013 verschijnt wanneer een programma een schijf in de CD, DVD- of floppydrive verwacht, maar die niet aantreft. Misschien probeert Norton een file op een DVD of CD te scannen.
Stop, om zeker te zijn, een schijf in de CD- of DVD drive. De melding zal verdwijnen.

Succes,

Bjor

Bedankt voor uw reactie en TIP, ik heb met Norten een grondige scan, inclusief Spayware en beveiliging laten uitvoeren.
Vandaag mijn PC aangezet en de foutmelding bleef weg, dus nu maar even afwachten of het weer terugkomt.

Met vriendelijke groet v.Haastrecht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan