Windows geluiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
1.895
Hallo,


Ik zoek windows geluidjes, zoals bijv als Windows XP opstart.
Ik heb bij google gezocht, maar niks.
Heeft iemand een idee waar ik ze kan vinden? Het liefst downloaden. En niet online afpslen. Dan kan ik er nog niet zo veel mee.
 
beste pilootnour5...

zijn al je geluiden kwijt of zijn het maar bepaalde geluiden??

als het om alle geluiden gaat zou je kunnen proberen de nieuwste driver voor je geluidskaart te instaleren.

als het om beplaade geluiden gaat moet je inderdaad gaan zoeken naar nieuwe geluiden.

ik heb op youtube wel de geluiden gevonden van alle windows, maar dan moet je het filmpje eerst downloaden, daarna het goede geluid eruit knippen...

heb je ook al je instellingen gecontroleerd onder configuratischerm>Geluiden en audioaparaten en dan de tab geluiden?

succes met het probleem en hoop dat dit iets oplevert:thumb:
 
re

beste pilootnour5...

zijn al je geluiden kwijt of zijn het maar bepaalde geluiden??

als het om alle geluiden gaat zou je kunnen proberen de nieuwste driver voor je geluidskaart te instaleren.

als het om beplaade geluiden gaat moet je inderdaad gaan zoeken naar nieuwe geluiden.

ik heb op youtube wel de geluiden gevonden van alle windows, maar dan moet je het filmpje eerst downloaden, daarna het goede geluid eruit knippen...

heb je ook al je instellingen gecontroleerd onder configuratischerm>Geluiden en audioaparaten en dan de tab geluiden?

succes met het probleem en hoop dat dit iets oplevert:thumb:

Ik heb geen problemen met mijn geluid. Maar ik ben iets aan het maken in powerpoint waarbij ik die geluiden nodig heb.
 
het kan nog anders:

je kunt ook geluidjes van bijv games gebruiken neem nou pinball je hebt ruime keuze in C:\Program Files\Windows NT\Pinball een hele lijst
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan