Windows Genuine Advantage Kit voor 134 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobbyhs

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2005
Windows Genuine Advantage Kit voor 134 euro

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo allemaal even een vraagje;

Ik heb een exemplaar XP Prof van Windows wat niet legitiem is.
Nou kan ik ook een Windows Genuine Advantage Kit kopen voor 134 euro.
Dit is wat Microsoft er van zegt, ik heb dan wel een legale Windows-versie.
Is er iemand van jullie die hier al ervaring mee heeft?

Met de Windows Genuine Advantage Kit kunnen klanten die een illegaal exemplaar van Windows hebben ontvangen hun systeem converteren naar een legale Windows-versie.

Als u het aankoopproces hebt voltooid, ontvangt u:

Een e-mail met de nieuwe productcode en een koppeling naar een on line conversieprogramma (houd rekening met maximaal 48 uur voor het verwerken van de betaling). Het conversieprogramma scant uw systeem en probeert uw illegale Windows-exemplaar te converteren naar een legale Windows-versie. Klik hier voor meer informatie over het scannen.
Een cd die u kunt gebruiken als u Windows XP opnieuw moet installeren (houd rekening met 2-4 weken voor verzending).

Opmerking: De e-mail wordt verzonden via . Wijzig indien nodig het filter voor ongewenste e-mailberichten of andere e-mailfilters zodat u uw nieuwe productcode zeker ontvangt.

Talen (Windows XP):

Arabisch Tsjechisch Nederlands Fins Duits Grieks Hebreeuws Hongaars Italiaans Noors Pools Portugees (Portugal) Russisch Zweeds Turks Deens Engels Frans Spaans

€ 134,00
Windows Genuine Advantage Kit
Geen verzendkosten

Of bekijk alle opties voor het verkrijgen van legitieme Windows

als je toch legaal wil gaan koop em gewoon in de winkel schijn de zelfde prijs te wezen,
voordeel is dan handleiding en een echt fout loos windows xp cd sp2 :p
ik zou dat dus doen.
het gaat wel over een oem cd en niet een retail want die zijn te duur.

waarom zou je der geld aan geven ... automatische updates werken toch ?

waarom emm omdat bevoorbeeld het systeem steeds better gaat worden,
en je steeds moelijker updates gaat krijgen of helemaal niet meer.
en de mensen die het programma geschreven heben moeten ook betaald worden.

virtuosa zei:
waarom emm omdat bevoorbeeld het systeem steeds better gaat worden,
en je steeds moelijker updates gaat krijgen of helemaal niet meer.
en de mensen die het programma geschreven heben moeten ook betaald worden.

1/ beter worden ? :rolleyes:
2/ moeilijk updates krijgen ? :D
3/ betaald worden ? tis de rijkste ter wereld ...

dattem ne fatsoenlijke prijs vraagt ipv zo veel geld ...

Ja toen ze in ik dacht Thailand gingen dreigen dat als Microsoft de prijs niet omlaag zou doen, dat ze dan bij alle overheidsinstellingen en scholen linux zouden gaan gebruiken, ging er heel snel een flink deel van de prijs van windows af.
Dus het kan wel goedkoper. :cool:

Jozo zei:
Ja toen ze in ik dacht Thailand gingen dreigen dat als Microsoft de prijs niet omlaag zou doen, dat ze dan bij alle overheidsinstellingen en scholen linux zouden gaan gebruiken, ging er heel snel een flink deel van de prijs van windows af.
Dus het kan wel goedkoper. :cool:

gratis is ok ...

ik heb het ook niet over die gats gast wel dan
je denk toch zelf niet dat die de windows cdtjes maakt wel dan :p

Bedankt voor jullie reactie allemaal, maar zijn er mensen er er ervaring mee hebben.

Wat wil je voor ervaringen horen dan ?
Je krijgt voor dat geld gewoon een legale XP cd opgestuurd, en een link naar een site waar je online je nieuwe productcode in je huidige versie van xp kan zetten.

Jozo zei:
Wat wil je voor ervaringen horen dan ?
Je krijgt voor dat geld gewoon een legale XP cd opgestuurd, en een link naar een site waar je online je nieuwe productcode in je huidige versie van xp kan zetten.

Bedankt voor de info, ik weet voldoende

virtuosa zei:
als je toch legaal wil gaan koop em gewoon in de winkel schijn de zelfde prijs te wezen,
voordeel is dan handleiding en een echt fout loos windows xp cd sp2 :p
ik zou dat dus doen.
het gaat wel over een oem cd en niet een retail want die zijn te duur.

Ik heb even op internet rond zitten neuzen, toen kwam ik dit http://tweakers.net/nieuws/42522/Microsoft-geeft-korting-aan-illegale-Windows-gebruikers.html artikel tegen.
Is het dan toch het beste op een legaal XP in de winkel te kopen.

de jean zei:
mss heeft dit meer succes als ze bij afkoop verklaren af te zien van eventuele vervolgingen .... nogal wat mensen zijn er bang voor ( ikke ook ! :cool: )

Zo had ik het nog niet gezien, nogmaals bedankt voor de info.

@De jean:

Het is duidelijk dat je iets tegen Microsoft hebt, en er absoluut geen geld voor wilt uitgeven, maar wil je dat hier niet publiekelijk lopen verkondigen? Daar gaat dit topic niet over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan