windows genuine advantage tool verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ehm, bij de robot had ik de goeie productcode ingetikt, maar er werd me verteld dat je maar 5 keer mag activeren en daarna die robot krijgt.

en die medewerker wou niet de productcode maar iets met een x en dan een aantal cijfers

maar t vreemdste is wel.. k heb eergister de pc opnieuw geinstalleerd en toen pakte die productcode wel zonder problemen.. snap jij t nog ?

maar t vreemdste is wel.. k heb eergister de pc opnieuw geinstalleerd en toen pakte die productcode wel zonder problemen.. snap jij t nog ?
Nee, raadsel :cool: Maar je bent er wel blij mee, denk ik? :eek: :D

Met die truc kan je geld verdienen..

jazekers hehe.. en ik hoop dat ie t de volgende keer ook weer gewoon accepteert maar

tutorial

ik heb op hier een goede tutorial gevonden hoe je wga verwijdert.

Laatst bewerkt door een moderator:
waren belgen volgens mij

ik had een nederlandse aan de lijn:

"hallo met MS"
"euh, hallo"
"kan het zijn dat het je 2e pc is met windows xp?"
"euh, neen, de eerste was te oud, dus naar het stort"
"ok, hier de code"

er zijn nu 2 pc's met de zelfde licentie! (de cd mocht ik even lenen van een vriend)

conclusie: nederlanders zijn makkelijker plooibaar?:D :D :D :D

• (grapje?)

de product key voer je idd op je foon in, dat is het probleem niet, maar wel om de extra code die op de sticker staat van dell op te lezen of moet ik zeggen voor een belg begrijpelijk op te lezen ? mevrouw verstond mij keer op keer verkeerd en raakte geirritteerd ook nog.. maar goed.. inmiddels kreeg mijn zoon op zijn (ook met een legale versie) XP Home de melding dat hij eerst moest autoriseren.. weer zelfde gedoe met de telefoon dus aangezien het invoeren van zijn code geweigerd werd.. sjucht.. lang leve windows.. kost ook niet zoveel he dat XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan