windows herkent harde schijf niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik bedoel de hd in die pc hangen of was dat flopy niet op mij van toepassing want win 7 zou het dus moeten doen

Hoi,

1 kijk op de nieuwe pc in de bios bij boot device staat daar geen hd is dat niet in orde.
2 even tussen door je hebt toch wel de power als de sata kabel aangesloten?
3 zo ja dan zou ik hem in je ander pc hangen en kijken of de hd wel gezien wordt als daar tenminste een sata aansluiting in zit.
Dus bij deze pc niets los halen de voeding aansluiten op de hd en dan de sata kabel en dan zou je hem moeten zien.
4 ik woon in echt misschien dichtbij voor je?

Hoi,

1 kijk op de nieuwe pc in de bios bij boot device staat daar geen hd is dat niet in orde.
2 even tussen door je hebt toch wel de power als de sata kabel aangesloten?
3 zo ja dan zou ik hem in je ander pc hangen en kijken of de hd wel gezien wordt als daar tenminste een sata aansluiting in zit.
Dus bij deze pc niets los halen de voeding aansluiten op de hd en dan de sata kabel en dan zou je hem moeten zien.
4 ik woon in echt misschien dichtbij voor je?

Ik woon in houten bij utrecht

Ik ga het even proberen

Ik moet even met de vrouw mee boodschapjes halen en zal het straks even laten weten

Hoi,

Kijk uit het is glad he:D:D zie wel wanneer je weer terug bent .

Ik ben er uit,gisteravond nog even bezig geweest en wat bleek ik rommelde wat aan de stekkertjes en ja hoor hij werkt
Dus ik heb wel gemerkt dat je goed op moet letten dat de stekkers voor 100% goed zitten.

Mag ik allen bedanken voor de hulp

Groeten Ronnie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan