Windows herkent videokaart niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je in je bios je nieuwe videokaart aangezet en je on-board uitgezet en alle stroomkabels goed aangesloten
(en je nieuwe videokaart instellen als primaire-videokaart in bios als dat kan in jou bios)

En er zijn trouwens geen kabels van me videokaart ik heb hem alleen in de poort gestoken zeg maar.

Betreffende die kabel(s), zou het kunnen dat er een voedingskabel in moet.
Waarschijnlijk Molex (4 pins) zoals naar je (ide) HDD.

start je pc op en druk op f2 of bij sommige pc's f12 dan ben je in je bios
en de kabel die aan je voeding vast zit of los bij je voeding zit geleverd (bij een modulaire voeding sluit je aan op je videokaart) als je videokaart daar een aansluiting voor heeftBekijk bijlage 130229

Sapphire-Radeon-HD-5670-CrossFireX-512MB-GDDR5-PCI-E-2.1-DVI.jpg

Zo ziet me videokaart eruit, en ik kan dus niet echt iets vinden waar die in moet?
En ik zou is even kijken want er zijn dus veel optie's voor.

Jouw nieuwe vraag hiebij aangeplakt.Je had gewoon in je oude vraag door kunnen gaan.
Daar stonden nog wat mogelijkheden open waar je nog geen response op gegegven hebt.

Laat het gewoon apart staan, ik vraag hier toch om een ander antwoord?

Ik heb een videokaart ondanks gekocht, Maar ik heb hem aangesloten en alles, Maar hij word niet herkent, dus als ik de kabel van ook in de vga adapter doe, geeft me beeld geen signaal,
En hij staat ook niet bij apparaatbeheer dus waarschijnlijk ligt het bij windows?
Enig idee hoe ik dit oplos?

Ik heb een videokaart ondanks gekocht, Maar ik heb hem aangesloten en alles, Maar hij word niet herkent, dus als ik de kabel van ook in de vga adapter doe, geeft me beeld geen signaal,
En hij staat ook niet bij apparaatbeheer,maar de ventilator van de videokaart draait wel gewoon.
En nu zit ik op mijn onboard-videokaart, en hij schakelt niet over.

Zoveel verschil zit er niet in je vraagstelling(copy-pasta?)en probleem blijft toch hetzelfde?

Maar euhm, ik zie geen voeding-inputs in me videokaart zitten, dus waarschijnlijk is dat niet nodig?

voeding is dan niet nodig en bij bios moet je gewoon even zoeken want ik weet niet precies waar het bij jouw bios zit

ik heb al rondgezocht maar ik vind niet echt iets over videokaarten/graphic cards..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan