Windows Herstelt Van Ernstige Fout

• Onderwerp starter Onderwerp starter Easy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Easy

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2004
Hallo,

De Achterbuurman Heeft een Amd 1800+ (15,4 Ghz) met Windows-XP home en ik heb daar gister een nieuwe video-kaart (Ati Radeon 9800 SE) en wat xtra geheugen ingeplaatst (256 mb DDR333) er zit er nog 1 in van 256 mb DDR266 PC2100 nu start hij ongeveer na 10 minuten opnieuw op en zegt hij Windows is herstelt van een ernstige fout.

Heb al 4x de driver van de video kaart opnieuw geinstalleerd zowel nieuw als de meegeleverde. Zou het misschien het geheugen kunnen zijn?

Greetz

Easy.

Laatst bewerkt:
Probeer het eens als dat nieuwe geheugen er niet in zit. Ene die achterbuurman heeft zijn Amd 1800+ wel heel erg overgeclockt;).

lol nee in windows staat 1800+ met daaronder tussen haakjes kloksnelheid 15,4 ghz amd is altijd minder dan er in de naam staat. ben er net achter dat het volgensmij niet in het geheugen zit want eerst was de nieuwe strip stuk moesten we nieuwe halen. Maar ik had eerst de vdk geinstalled en toen begon het probleem.

Vaag ben ik opeens om mijn pa zijn naam ingelogd :confused:

15,4GHZ!! vind het niet gek dat windows dan zegt dat ie hersteld is van een ernstige fout. lol
nee denk dat je MHZ bedoeld
maar kijk eens in de log wat geeft ie voor code?
de log kan je vinden start-instellingen-configscherm-systeembeheer-logboeken-systeem of toepassing

lol foutje :P maar goed amd 1800+ is dus in werkelijkheid maar een 1535 Mhz (1,54 Ghz afgerond:P)

Laatst bewerkt:
ok hier is de foutmelding die in systeem staat.

zie bijlage

Bijlagen

• foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    51,6 KB · Weergaven: 77
Heb je een USB Universal Reader van Lexar Media?

Laatst bewerkt:
doet ie dit elke keer of soms?
omdat ik via de kb van microsoft anders toch op drivers uitkom die niet goed zijn

heb je de oude drivers van de videokaart er eerst afgehaald?
en daarna pas de nieuwste drivers er op gezet?

Megabit

Volgensmij hebben ze een card reader ja, is natuurlijk los geweest en heeft hij die opnieuw geinstalled zal hem hem wel ff los laten maken.

Nightrider

elke x na 10 minuten.
Het begon al toen ik voor het eerste de driver installde.

Greetz

Easy.

Als dat die cardreader is download dan hier de nieuwste drivers.

Ja, hier is die bewuste buurman, aanmelden is gelukt in me snelle venstertje van afsluiten.

Die picture card reader heb ik verwijderd van me systeem, hij heeft het alleen nog steeds. PCR was van Kodak.

Verder heb ik windows geupdate, en tot nu toe geen resultaat gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan