<windows hoofdmap>/system32/hal.dll is beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandertjuhhhh

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2006
ik krijg deze melding als ik probeer op te starten, ik heb dus een beetje lopen googlen en heb een aantal zelfde problemen gevonden, nu weet ik dat ik dus via de cd op moet starten, en dan de recovery draaien, als ik dit doe vraagt hij eerst op welke windows-installatie ik me wil aanmelden, wat ik gelezen heb is dat je 1 moet in typen, dus ik doe dat, en dan word er gevraagd naar een :shocked: administrator wachtwoord:shocked: waar ik dus niks van weet, ik probeerde het wachtwoord van de administrator, maar dan krijg ik de melding dat die onjuist is. help mij alstublieft.

alvast bedankt, sander
oh en sorry als dit in de verkeerde forum is.

Laatst bewerkt:
Misschien dat er helemaal geen wachtwoord is opgegeven, meestal niet, dus gewoon enteren.

Misschien dat er helemaal geen wachtwoord is opgegeven, meestal niet, dus gewoon enteren.

ja nu krijg ik dus c:\windows> , wat moet ik daar nu invullen? ik probeer nu fixboot, dan vragen ze of ik een nieuwe opstartsector wil schrijven in partitie c:, maar als ik enter druk, vragen ze precies het zelfde.

Laatst bewerkt:
Nee, de boot.ini is niet goed, bootcfg /rebuilt ingeven, een naam verzinnen, en rebooten, hopelijk doet hij het weer.

Je had toch gegoogeld? dan vind je steeds het probleem over de boot.ini, toch.

ik wil nu dus die rebuilt draaien, maar hoe moet ik die selecteren?

Laatst bewerkt:
:shocked: Kijken? volgens mij staat het er nu 2 x, eentje in mijn reply, en in je quote.

nu zegt hij dat het niet gelukt is, hij zegt dat hij de schrijven niet kan controleren, hij zegt dat deze fout mogelijk word veroorzaakt door een beschadigd bestandsysteem,

hij was nu bezig, toen hij 70 procent was, ging hij na een momentje weer naar 50 procent, hij gaat nu wel langzaam door, maar dat is gebruikelijk toch??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan