<windows hoofdmap>/system32/hal.dll is beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja nu lukt het wel ,maar nu krijg ik een scherm
Ik heb vervolgens R gebrukt voor reperatie

Microsoft Windows XP(TM) Herstelconsole

De Herconsole biedt mogelijkheden voor systeemreperatie -en herstel

Type Exit als u de herstelconsole wilt sluiten en de computer opnieuw wilt opstarten.

1: E:\MiniNT
2: G\Windows

Bij welke Windows-installatie wilt u zich aanmelden?
(Druk op ENTER om te annuleren) 2

Ik heb op 2 gedrukt is dat juist?

Ahmed

Als je in Setup zit, moet je eerst op Enter drukken, en daarna pas op R.

Anders kom je in de herstelconsole. Dat is iets anders dan een herstelinstallatie.

Ik doe het weer ff opnieuw.
Maar nu Enter.

Bedankt voor de moeite die je tot nu in deze zaak heb gestoken
We komen er samen wel uit:D

Mocht je het nog niet gezien hebben: onderaan het scherm zie je ook welke toetsen waarvoor dienen, dan kan je makkelijk zien welke je moet hebben.

NU krijg ik de lijst met partities
Welke MOet ik kiezen

Druk Enter als U Windows Xp op de geselecteerde partitie wilt installeren

Druk C als u een partitie in niet-gepartioneerde ruimte wilt maken

Druk D als u de geselecteerde partitie wilt verwijderen.

C: Partitie 1 (OS) [NTFS] 69272 MB (18336 MB vrij)
NIet- geartioneerde ruimte 8MB
E: Partitie 2 (HP_RECOVERY) [FAT-32] 6009MB
G: Partitie 3 [NTFS] 1028MB (148 MB vrij)

schijf van 76317 MB, 0 met I D 1 op bis 0 (atapi) [MBR]

D: Partitie 1 (DATA) [NTFS] 76317MB (36402 MB vrij)

Microsoft Knowledge Base zei:
Windows XP opnieuw installeren door de computer op te starten vanaf de cd met Windows XP

Ga als volgt te werk om Windows XP opnieuw te installeren door de computer op te starten vanaf de cd met Windows XP:
1. Plaats de cd-rom met Windows XP in het cd-rom- of dvd-rom-station en start de computer opnieuw op.
2. Zodra het bericht 'Druk op een toets als u de computer vanaf cd-rom wilt opstarten' wordt weergegeven, drukt u op een toets om de computer opnieuw op te starten vanaf de cd met Windows XP.

Opmerking De computer moet zodanig zijn geconfigureerd dat deze kan worden opgestart vanaf het cd-rom- of dvd-rom-station. Raadpleeg de documentatie bij de computer of neem contact op met de computerfabrikant voor meer informatie over het configureren van de computer zodat deze opstart vanaf het cd-rom- of dvd-rom-station.
3. Het volgende bericht wordt weergegeven in het scherm Welkom bij Setup:
Dit gedeelte van Setup zorgt ervoor dat Microsoft Windows XP op deze computer kan worden uitgevoerd:

Druk op ENTER als u Windows XP nu wilt installeren.

Druk op R als u een Windows XP-installatie wilt herstellen of repareren.

Druk op F3 als u Setup wilt afsluiten zonder Windows XP te installeren.
Druk op ENTER om Windows XP te installeren.
4. Druk in het scherm Gebruiksrechtovereenkomst van Windows XP op F8 om deze overeenkomst te accepteren.
5. Controleer of uw huidige installatie van Windows XP in het vak is geselecteerd en druk op R om Windows XP te herstellen.
6. Installeer Windows XP opnieuw volgens de aanwijzingen op het scherm. Nadat u Windows XP hebt hersteld, is het mogelijk dat u uw versie van Windows XP opnieuw moet activeren.

Bron

Ik heb een vraagje nadat ik voor de eerste keer enter heb gedrukt krijg ik weer een menu te zien hier kan ik geen r drukken dus heb ik maar weer op enter gedrukt, dan krijg ik dit te zien hoe moet ik hier verdergaan

partitie formateren als NTFS-bestandssysteem snel
partitie formateren als NTFS-bestandssysteem
geen wijzingen in het huidige bestandssysteem aanbrengen

Dan krijg ik te maken met de volgende dingen

Druk op L als u de map wilt gebruiken en de bestaande windows-installatie wilt verwijderen

Druk op ESC als u een andere map wilt gebruiken

Druk op F3 als u wilt afsluiten

Druk eens op F3 en begin eens opnieuw, want dit gaat niet de goede kant op.

Kijk nog eens naar bericht #68.

Nee ik krijg weer hetzelfde nadat ik de eerste keer op enter druk is er geen mogelijkheid om r te drukken.

Als je niet bij een herstelinstallatie kan komen, en Windows start ook niet op, vrees ik van niet, nee.

Laatst bewerkt:
Je kan je persoonlijke bestanden nog redden door in de Setup direct op R te drukken, zodat je in de herstelconsole komt.

Daar kan je dan typen: robocopy C:\Documents and Settings\*gebruikersnaam* ?:\Backup *.* waarbij ? de letter van een ander station is.

Wanneer bedoel je precies dat ik op R moet drukken.
En wat zijn de persoonlijke bestanden. Video's, Muziek, Foto's etc.etc.

Met persoonlijke bestanden bedoel ik de gehele inhoud van je gebruikersmap in Documents and Settings. Daaronder vallen ook Mijn documenten, Mijn afbeeldingen, Mijn muziek, Mijn video's etc.

Zodra Setup is geladen (dus opnieuw opstarten van de cd), direct op de R drukken.

Dus nadat er gevraaagd wordt wilt u de computer via de cd opstarten gelijk op r drukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan