Windows host process rundll32 werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nikita3

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2010
hay mensen,

ik zit al een tijdje met het probleem.
ik heb namelijk een tijdje terug alle filmpjes die gemaakt zijn met een camera
van mijn bevalling geplaatst in een map op mijn laptop.
elke keer als ik die map open dan komt de foutmelding Rundll32 werkt niet meer.
hierdoor doet mijn touchpad ook wel eens raar.
nou had ik ergens gelezen dat ik dan een progje moest downlaoden dat die files zou herkennen en dan zou het opgelost zijn. ik heb dit dus gedaan maar dat heeft totaal niet
gewerkt. waarbij ik later dus dacht dat dat ook niet kon omdat mn touchpad ook niet werkt.
ik heb alleen nergens kunnen vinden wat het dan wel kan zijn... althans nergens in duidelijke uitleg wat ik nou kan doen.

alvast heel erg bedankt.
liefs kim

Sluit eens een externe muis aan i.p.v. gebruik te maken van je touchpad?

Dan kan ik toch voor alsnog mijn filmpjes niet bekijken he, ik wil t opgelost hebben.
en een virus kan zich toch niet in je computer nestelen als je geen internet hebt?
ik heb een tijd geen internet gehad, en toen heb ik wel die filmpjes erop gezet en is het probleem zich gaan voor doen.

weet echt helemaal niemand iets?
niemand ervaring mee??

Er schiet me iets te binnen,laatst was er iemand op 't forum met hetzelfde probleem,kan 't ff niet meer terugvinden.Kijk 's in de verkenner bij extra>mapopties>weergave
of run>control folders
Kijk of de optie "miniaturen niet in cache plaatsen" o.i.d. aangevinkt is
omdat er toen ook veel filmpjes e.d. inzaten liep bij het openen steeds de verkenner vast,wat kan gebeuren als b.v. het geheugen ontoereikend is.
Edit: Thread gevonden klik

Laatst bewerkt:
Er schiet me iets te binnen,laatst was er iemand op 't forum met hetzelfde probleem,kan 't ff niet meer terugvinden.Kijk 's in de verkenner bij extra>mapopties>weergave
of run>control folders
Kijk of de optie "miniaturen niet in cache plaatsen" o.i.d. aangevinkt is
omdat er toen ook veel filmpjes e.d. inzaten liep bij het openen steeds de verkenner vast,wat kan gebeuren als b.v. het geheugen ontoereikend is.
Edit: Thread gevonden klik

hay, ik ben misschien een onbenul, en erg stom, maar ik kan in windows verkenner nergens de optie extra vinden... spijt me heel erg voor deze stomme vraag, maar kan je het misschien iets beter uitleggen?
alvast heel erg bedankt!!!

Zal 't ff beter uitleggen
Gebruik de windowstoets (waar dat microsoftvlaggetje op staat) + de R-toets
typ
control folders
enter
klik op het tabblad "weergave"
klik op de optie "mappen herstellen" o.i.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan