windows i.c.m. kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

djowen

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
57
iedre keer als ik kazaa opgestart heb, start de computer na een tijdje (minuut of 2) opnieuw op. Maar ik heb het aleen bij kazaa. Kan het een vrius zijn ,ligt het aan kazaa. ik gebruik ADSL lite
 
Ik zou eerst je PC eens scannen met een ge-update virusscanner (desnoods onlinescan) en ad-aware of spybot search & destroyer gebruiken tegen spyware. ;)

Scan je pc ook eens op open poorten via www.grc.com.
Doe dot met en zonder kazaa. (met kazaa aan wel snel zijn natuurlijk :rolleyes: :p )
 
mijn vriusscanner is up to dateen vindt niks spyware ook niet. nou ja ik zoek nog wel ff verder alvast bedankt
 
Klik recht op deze computer en kies voor eigenschappen. Ga naar het tabblad geavanceerd en klik op instelingen bij opstart en herstel instellingen. Zet daar bij systeemfouten da computer automatisch opnieuw opstarten uit.

Als het meezit krijg je een blauw scherm met een foutmelding. Graag de foutmelding plaatsen
 
windows foutrapport geeft aan dat het aan een apparaatstuurprogramma ligt. Maar ik heb alles geupdatet. Alvast bedankt
 
windows foutrapport geeft aan dat het aan een apparaatstuurprogramma ligt. Maar ik heb alles geupdatet. Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan