Windows IE en Firefox instabiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caspert79

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Berichten
10
Nadat ik Windows XP opnieuw heb geinstalleerd zijn zowel IE als Firefox instabiel. Als ik de computer net heb opgestart werkt alles prima. Maar na een tijdje kan ik met beide web browsers geen verbinding meer maken. Als ik de computer weer opstart is de verbinding weer in orde. Dit is elke keer hetzelfde. Weet iemand wat hier aan de hand is?
Computer is zorgvuldig gescand op virussen en spyware.
 
Nog een aanvulling: als ik streaming tv kijk, blijft deze gewoon lopen. Ook uTorrent gaat door met downloaden ook al kan ik in de browser geen verbinding maken.
 
Bij mijn virus-scanner (Norton360) had ik met het firewall hetzelfde probleem
Want dan zijn je internet browsers na een kwartier (of langer) vrij gegeven en daarna worden ze geblokkeerd

kortom probeer in je firewall te kijken van windows zelf of van je virus scanner ;)
 
Ik vrees van niet, ook als ik mijn virusscanner en firewall uitschakel blijft het probleem zich voordoen. Toch heeft het er alle schijn van dat het zoiets als een firewall is, aangezien streaming gewoon blijft lopen. Ook als ik in de browser paginas terug ga, doen deze het gewoon (alsof deze pagina's al 'veilig' verklaard zijn).
 
Ik vrees van niet, ook als ik mijn virusscanner en firewall uitschakel blijft het probleem zich voordoen. Toch heeft het er alle schijn van dat het zoiets als een firewall is, aangezien streaming gewoon blijft lopen. Ook als ik in de browser paginas terug ga, doen deze het gewoon (alsof deze pagina's al 'veilig' verklaard zijn).

Verker zou ik heb niet weten, sorry

al een online scan gedaan?

Kaspersky misschien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan