windows install

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymond Jansen

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2001
elke keer als ik een programma bijv. outlook start krijg ik de melding windows install, installatie voorbereiden, om gek van te worden, hoe wat en waarom. Wie kan mij helpen?:o

elke keer als ik een programma bijv. outlook start krijg ik de melding windows install, installatie voorbereiden
Als dit probleem zich voordoet als je toepassingen van MS Office wilt openen, zou je kunnen beginnen met het downloaden van updates bij MS Office Online.
Je moet dan wel een geregistreerd gebruiker van MS Office zijn, als ik me goed herinner.
Ik meen me ook te herinneren dat met de installatie van Windows Installer 3.* deze problemen worden opgelost. Maar je mist misschien nog meer belangrijke updates.

Laatst bewerkt:
Als dit probleem zich voordoet als je toepassingen van MS Office wilt openen, zou je kunnen beginnen met het downloaden van updates bij MS Office Online.
Je moet dan wel een geregistreerd gebruiker van MS Office zijn, als ik me goed herinner.
Ik meen me ook te herinneren dat met de installatie van Windows Installer 3.* deze problemen worden opgelost. Maar je mist misschien nog meer belangrijke updates.

IK probeer nu de updates, want installer 3 gaf geen verbetering. Ik krijg de melding bij starten van elk programma, en ik eveneens alkmaarder, toeval

Ik krijg de melding bij starten van elk programma, en ik eveneens alkmaarder, toeval
Grappig ja.:D
Wat ik in jouw geval ("het gebeurt bij elk programma") ook zou proberen is het volgende.
Leg de Setup CD van Windows XP in de lade, ga via Start naar Uitvoeren en type in het venster: sfc /scannow. Let op de spatie tussen "c" en "/". Windows XP gaat nu de belangrijke systeembestanden repareren of vervangen vanaf de CD. Er komt een voortgangsschermpje op je Bureaublad. Na afloop: herstart de PC.

Download Windows Installer Cleanup Utility hier en installeer het.
Open het programma en "Remove" de regel van MS Office 2003.
Nu kun je MS Office 2003 opnieuw installeren en omdat je Windows Installer 3.1 op je systeem hebt, denk ik dat je problemen verdwenen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan