raymond Jansen
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 mrt 2001
elke keer als ik een programma bijv. outlook start krijg ik de melding windows install, installatie voorbereiden, om gek van te worden, hoe wat en waarom. Wie kan mij helpen?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dit probleem zich voordoet als je toepassingen van MS Office wilt openen, zou je kunnen beginnen met het downloaden van updates bij MS Office Online.elke keer als ik een programma bijv. outlook start krijg ik de melding windows install, installatie voorbereiden
Als dit probleem zich voordoet als je toepassingen van MS Office wilt openen, zou je kunnen beginnen met het downloaden van updates bij MS Office Online.
Je moet dan wel een geregistreerd gebruiker van MS Office zijn, als ik me goed herinner.
Ik meen me ook te herinneren dat met de installatie van Windows Installer 3.* deze problemen worden opgelost. Maar je mist misschien nog meer belangrijke updates.
Grappig ja.Ik krijg de melding bij starten van elk programma, en ik eveneens alkmaarder, toeval
Nog even: heb je Windows Installer 3.1?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.