windows installer erop en laptop start opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

roy171

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2015
Hallo, ik heb een 2e hands lapop gekocht en nu, een week later kan ik geen word of excel meer openen. Dan staat er msointl.ddl is missing. En dan start hij opnieuw op en dan staat er windows installer installatie. En zo blijft hij altijd opnieuw opstarten. Ik heb msointl.ddl gedownload en in windows 32 map geplaatst maar nu blijft de windows installer erop komen. Weet iemand wat ik hieraan kan doen. Alvast bedankt! Mvg Roy

Welkom op het Helpmij.nl forum.
Welke Windows versie is dit? Werkt de computer nog in Veilige Modus (F8)?

Je kan altijd de opdracht sfc /scannow (met spatie) geven, zodat Windows de beveiligde systeembestanden controleert. Als er een fout wordt gevonden dan wordt om de installatieschijf gevraagd.

Sommige problemen worden verholpen door de installatie vanaf die Windows DVD te starten en dan voor "repareren" te kiezen.

Haal de Windows Updates op.

Installeer de programma's waarbij deze fout getoond werd overnieuw.

Scan op Virussen, Spyware en Malware.

Voor meer informatie:
http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/msointl-dll-not-found-missing-error.htm

Ik snap niet helemaal wat deze vraag met Microsoft Access te maken heeft. Als die link er is, dan graag toevoegen aan de vraag. Maar ik denk eigenlijk dat je hem beter naar een ander forum kunt verplaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan