Windows Installer in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

hotf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
4
Wie kan mij helpen ?

Ik gebruik Outlook ( Office 2003 ) in combinatie met XP en elke keer als ik een nieuwe e-mail wil schrijven ( en dus op "nieuw" klik ) krijg ik een button te zien met de tekst "Windows Installer" en daaronder "Installatie voorbereiden". Dit blijft wel een minuut in beeld. Daarna verdwijnt het weer.
Kan iemand me vertellen hoe ik hier vanaf kom ?

Mike
 
Ik heb de afgelopen 10 minuten best wel de nodige informatie tot mij genomen aangaande dit probleem. Je bent niet de enige en er worden diverse oorzaken / oplossingen genoemd:

één van je collega probleemhouders kwam erachter dat er ooit een andere versie van Office op de machine had gestaan,
een andere heeft een cleanup tool gebruikt,
wéér een andere heeft MSI un-installed en daarna weer geïnstalleerd.

Voornoemde 3 waren hun probleem daarna kwijt.
Dé vraag is alleen, welke situatie op jouw van toepassing zou kunnen zijn?

- heb je ooit een oudere versie office geïnstalleerd gehad?
- heb je Windows update recentelijk nog eens gedraaid en ben je "bij" met de laatste updates?

Ik plaats zo wat linkjes die je maar eens moet doornemen.
 
Laatst bewerkt:
link-1
link-2
link-3

en zo zijn er nog vele mogelijke oplossingen te vinden. Dé vraag is alleen welke voor jou dé oplossing is. Wil je nog meer achtergrondinformatie omtrent het fenomeen, type dan in het Google zoekvak:

when making new mail windows installer pops up

en je krijgt nog veel meer "leesvoer".
 
Installer

Dag Pasja,

Ik heb inderdaad recent een andere versie van Offive overschreven met een nieuwere.


Mike
 
Windows installer

Pasja,

Ik heb alledrie de links bekeken en gelezen en kom tot de conclusie dat het te maken heeft met twee versies van Office die tegelijk geinstalleerd zijn. Namelijk 2003 en XP.
Als ik echter 2003 wil uninstallen krijg ik de melding "Kan het patchpakket niet openen" Enig idee hoe ik dit kan oplossen ?


Mike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan