windows installer niet goed geinstalleerd (windows7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik kan (onder meer, het speelt op meer punten) nieuwe versies van adobe niet installeren (en ook niet eerst verwijderen) omdat W Installer niet juist geinstalleerd zou zijn. het probleem is zomaar ineens ontstaan. hoe kan ik dit oplossen?
 
dank voor deze info, maar ik krijg bij derde opdracht als reactie dllcache niet gevonden....
 
ik zou willen dat het waar was. het is van die site verwijderd! en nu???
(ik word langzamerhand gek hiervan, ligt niet aan jou hoor)
 
ik zou willen dat het waar was. het is van die site verwijderd! en nu???
(ik word langzamerhand gek hiervan, ligt niet aan jou hoor)

Ik heb het net gecheckt,maar de download werkt gewoon...
 
als ik op de link klik in de door jou aangegeven website gebeurt er niets. ik ben toen naar website van microsoft gegaan en daar is het verwijderd...
 
de software lijkt helemaal verwijderd te zijn, er is alleen software waarmee je office kunt verwijderen als het anders niet lukt.
 
gek dat jij het programma wel vindt, want waar ik ook kijk, overal wordt gezegd dat het er niet meer is.
ik probeerde jouw pad. ik downloadde iets. op het moment dat ik het wil openen, krijg ik waarschuwing dat het gevaarlijk is msicuu2 te downloaden, als ik me daar niks van aantrek en doorga krijg ik boodschap dat toegang is geweigerd (code 800A0046) en dat er sprake is van runtimefout MS VBscript.
alles werkte tot voor de vastloper goed, behalve dan dat er iets was met Windows Installer waardoor ik onder meer nieuwe Adobeversies niet kan installeren.
en nu?
ik stel je geduld wel op de proef he?

zolang Google Chrome helemaal uit de lucht is, gaat het best goed met de snelheid, maar er hoeft maar een kanaal naar internet open te staan en het typen van teksten gaat voortaan supertraag.... (zoals nu ik dit zit te typen maar ook in Word)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Revo Uninstaller 1 keer gebruikt en even niet opgelet. Met als gevolg dat de halve windows directory werd verwijderd. Zal best wel goed zijn maar bij mij komt het er niet meer op

Ik kan trouwens wel gewoon die hyperlinks bereiken

Ron
 
ik had intussen voor de zekerheid revo al gedownload. met die handleiding durfde ik het aan. ik probeerde de deinstallatie van AdobeReader in alle varianten/ Bij allemaal, dus ook de laatste, is de boodschap dat ie windows uninstaller niet kan bereiken.....
 
Ga eens naar systeemherstel en herstel je systeem eens.

Is de pc wel virus- en malwarevrij?
Wordt er behalve met een virusscanner ook wel eens op malware gescand met bijv. Mbam?
Klik op de hyerlinks onderaan in dit bericht...
 
hetzelfde liedje. systeemherstel wordt ook geweigerd. En op de pc draait IObit Malware Fighter. Is dat niet goed of niet genoeg? ik wacht even met jouw hyperlinks gebruiken totdat ik van je heb gehoord
(overigens dank voor alle moeite tot nu toe).
 
Ik weet ondertussen meer over de 800A0046 code en dat er sprake is van runtimefout MS VBscript... Je moet rechtsklikken op het bestand msicuu2.exe -> en daar kiezen voor Uitvoeren als Administrator...
Hopelijk dat dit eindelijk wel een x werkt?
 
Laatst bewerkt:
zelfde liedje (ik heb het stukje software nu vier keer op de pc overigens): weer komt er blokkade van malware fighter. als ik dan toch toesta, zegt ie dat ie Windows Installer nodig heeft......
 
Sorry, maar ik heb geen andere optie meer dan dit:

Reparatie-installatie Windows 7 Schakel je firewall, antivirus & alle opstartprogramma;s uit, Start volledig opnieuw op. Klik op de link voor verdere info.
Na de installatie:
  1. kijk je of je userfiles mist. Kopieer deze vanaf c:\windows.old of het verborgen c:\$INPLACE.~TR & C:\WINDOWS.~Q.
  2. Voer Schijfopruiming uit. Ruim eerst systemfiles op & vink daarna files toegevoegd door Windows upgrade, eerdere windowsinstallaties &windowsupgradelogfiles.
  3. Ververs de Windows Experience Index. Combineer [Windowstoets+Pause] ->klik Systeemverhouding is niet beschikbaar
Je verliest hierbij je data niet maar het is altijd goed om een back-up te maken van je belangrijke data. Verder zul je Windows weer moeten activeren met de activatiecode en updates opnieuw moeten installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan