Windows installer niet te stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Hallo

Onlangs heb ik een update van Nokia OVI-suite geinstalleerd. Nu wil het geval dat als ik elke keer als ik mijn laptop opstart windows installer deze software weer wil installeren. Maar dat is al gebeurd. Daarna gaat de installer om de haveklap zijn werk weer doen. Steeds weer om dezelfde software te installeren. Hoe kan ik dit nu stoppen. Ik heb in het register en de opstart bestanden gekeken maar kan zo 1,2,3 niets vinden.

Jan

Als het goed is kun je via Configuratiescherm -> Software en dan klikken op de OVI-suite kiezen voor Wijzigen (danwel Wijzigen/Herstellen).

Kies je daar voor Wijzigen (danwel Herstellen), dan kun je de software repareren. Met een beetje mazzel ben je dan je probleem af.

Tijs.

Dan weet ik het ook niet. Wellicht deïnstalleren, opnieuw downloaden (het hele pakket, dus niet een upgrade) en dan opnieuw installeren.

Tijs.

Dan zou ik denken aan een mailtje richting Nokia/Ovi. Hier contactpagina support OVI.
Verder kun je het OVI discussieforum raadplegen.

Was overigens wel zo volledig geweest als je vermeld had dat mijn beide opties (reparatie en herinstallatie) al had geprobeerd. Dat had jou en mij postings gescheeld.

Tijs.

Je hebt gelijk, zal de volgende keer wat vollediger zijn
Toch bedankt, ik ga kijken bij OVI.

jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan