windows installer package error

Status
Niet open voor verdere reacties.

wessus

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2003
Berichten
92
hi,

Misschien is de vraag noiet correct op deze forum,maar het heeft wel te maken met windows en het is min of meer een laaste hoop .

Ik heb in het weekend DTM race driver 2 aangeschaft en ik probeer hem al een tijd te installeren alleen dat geeft hij elke keer een foutmelding? namelijk :

This installation package could not be opened.
contact the application vendor to verify that this is a valid Windows Installer package.

Ik begrijp er werkelijk niks van???

Heeft iemand ooit zo'n probleem gehad of heeft iemand een oplossing???

A.U.B wie kan mij helpen?
:confused:

Mvg Wesly
 
Hier vind je alle bekende installer errors op een rijtje..
Het zijn er heel wat, zal effe zoeken zijn maar hij staat er beslist tussen..

http://msdn.microsoft.com/library/d...si/setup/windows_installer_error_messages.asp

Om te beginnen kan je al eens kijken of het pad van "msiexec.exe goed staat vermeld in je register. Dat is meestal system32..

Opmerking Afhankelijk van de Windows-versie op uw computer, kunnen de volgende stappen enigszins verschillen. Als er verschillen zijn, raadpleegt u de documentatie bij uw product om deze stappen uit te voeren.
Controleer de locatie van het bestand Msiexec.exe op de vaste schijf. Ga hiervoor als volgt te werk:
Klik op Start en klik op Zoeken.
Klik op Alle bestanden en mappen.
Typ msiexec.exe in het vak Bestandsnaam en klik op Zoeken.
Kijk in de zoekresultaten wat de locatie van het bestand Msiexec.exe is en noteer deze locatie.

De locatie van het bestand Msiexec.exe moet ongeveer overeenkomen met het volgende voorbeeld, waarbij station het station is waarop Windows is geïnstalleerd en %Windir% de map is waarin Windows is geïnstalleerd:
station:\%Windir%\System32

Een voorbeeld van een mogelijke locatie is C:\Windows\System32.
Klik op Sluiten in het menu Bestand.
Controleer de locatie van het bestand Msiexec.exe in het Windows-register. Ga hiervoor als volgt te werk:
Klik op Start en klik op Uitvoeren.
Typ regedit in het vak Openen en klik op OK.
Klik op de volgende registersleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\MSIServer

Dubbelklik in het rechterdeelvenster op ImagePath.
Zorg ervoor dat het vak Waardegegevens in het dialoogvenster Tekenreeks bewerken het juiste pad van het bestand Msiexec.exe bevat (zie stap 1).

Als het bestand Msiexec.exe bijvoorbeeld in de map station:\Windows\System32 op de vaste schijf staat, is het juiste pad van het bestand Msiexec.exe in het vak Waardegegevens het onderstaande pad, waarbij station het station is waarop Windows is geïnstalleerd:
station:\Windows\System32\Msiexec.exe /V



Als het vak Waardegegevens niet het juiste pad bevat, corrigeert u het pad en klikt u op OK.
Sluit de Register-editor af.
Start de computer op in de veilige modus en registreer het bestand Msiexec.exe. Ga hiervoor als volgt te werk:
Sluit Windows af en start de computer opnieuw op.
Druk op F8 zodra het volgende bericht wordt weergegeven:

Selecteer het besturingssysteem dat u wilt starten
Gebruik in het Windows-menu Geavanceerde opties de pijltoetsen om Veilige modus te selecteren en druk op ENTER.
Als u een computer met dual-boot of meervoudige opstartfunctie gebruikt, selecteert u het juiste besturingssysteem in de weergegeven lijst en drukt u op ENTER.
Meld u aan bij de computer.
Klik op Start en klik op Uitvoeren.
Typ de volgende regel in het vak Openen en klik op OK:
msiexec /regserver

Sluit Windows af en start de computer opnieuw op, in de standaardmodus.
 
bedankt mensen ik ga het even uitzoeken en dan laat ik het even weten!:)

Mvg Wes
 
Hi,

Ik heb alle mogelijke dingen geprobeert maar tevergeefs krijg ik hem niet geinstalleerd?!?

Ik weet echt niet waar het aan ligt?

wes:confused:
 
Dan weet ik het ook niet . . .

Heb je overigens geen problemen met je pc? Zo nee, dan zou je ook eens kunnen proberen het spel op een andere, goed werkende pc te installeren; als dit ook niet lukt is mss de CD niet goed.

ps Ik neem aan dat je pc voldoet aan de minimum-systeemeisen voor dit spel?

Je zou ook eens op de site van de fabrikant kunnen kijken of er meer problemen rond de installatie bekend zijn.
 
het enige dat ik voor je heb kunnen vinden dat het hier betreft installer error code 1619..
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;316309

En het komt er op neer dat je dit probleem kan oplossen door (the latest updates) SP2 te installeren, "volgens microsoft"..

Heb je die !?
Zo ja, en je installer is goed geïnstalleerd en geregistreerd..
Moet ik me aansluiten bij Nanette..
 
Hi,

Ik heb het allemaal geprobeert maar het werkt nog niet,ik denk dat ik even contact opneem met de support afdeling van dat spel .

Wes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan