windows installer popup

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannus

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
137
Bij het aanklikken van een map of bestand verschijnt er kort een popup van de windows installer (met de tekst preparing to install, meer niet en te snel weer weg). daarna verschijnt gewoon de bekende (openen) box. Hoe kan ik die popup kwijtraken. Windows installer 4.5 al opnieuw geïnstalleerd en windows install clean up durf ik niet te draaien. Moet dan alle applicaties aanvinken en welke consequenties heeft dat ?
 
Ja je zal toch Windows Installer Clean Up moeten draaien om dit weg te krijgen,meestal is dit iets van Office als je de handleiding goed leest kan er niet veel fout gaan,aarzel je toch dan zou ik Ccleaner eens proberen m.n. de optie het register opschonen.
 
Heb CCleaner gedraaid maar loste probleem niet op. Toen stoute schoenen aangetrokken en alles gecleand met Windows Installer Cleanup. Dit werkte. Moest alleen Office opnieuw installeren. Thanks.
 
Ja dat was ik vergeten erbij te zeggen(Office opnieuw installeren) ,blij voor je dat 't opgelost is.
Sommige dingen moet je gewoon doen als je 't nooit probeert zul je 't ook nooit weten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan