Windows installer start steeds op

Status
Niet open voor verdere reacties.

kerkuil

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Ra ra wat is er aan de hand????
Alles wat ik doe met de pc waar iets van tekst moet worden getypt of iets gekeken alle programmas van Microsoft office daarbij start de installer op zelfs bij het intikken van dit bericht dan vraagt hij om de cd Microsoft Front Page 2002, als ik die er dan inleg schakeld hijover naar de installer in blijft daar op staan en niets werkt meer
Alvast bedankt voor de hulp.

Hoi,
heb je dat eerder nooit gehad of heb je hem pas geïnstalleerd? Indien ja deïnstalleren en opnieuw installeren.
Succes.

Al geprobeerd wordt alleen maar erger, er staat op de pc ook office xp prof en om deze cd vraagt hij ook af en toe heik ook alles al gewist maar blijft het zelfde

Leg 's even uit, heb je 2 versies van office op je pc staan? Welk besturingssysteem?

Doe eens dit: Start>uitvoeren>msconfig>opstarten
vink hier het automatisch opstarten van je Office versies uit.
Herstart de pc en kijk of je hier je bericht kan typen zonder dat hij de cd vraagt.

Nee er verandert niets. Als ik outlook open dan komt de installer als ik deze dan cansel dan wordt Word opgestart dan de medeling fout veroorzaakt moet worden afgesloten verzen of niet en dan gaat alles weer opnieuw en dat gebeurt in Word en outlook enz.

Kijk eens of deze nog te downloaden is? Heb n.l. gehoord/gelezen dat het niet meer ondersteund wordt.
Nog een vraag, waarom heb je 2 versies van Office op je pc?

ja is te down loaden waarom 2 office weet ik eigelijk niet meer staat er al een paar jaar op nooit geen problemen ik heb voor een tijdje geleden Revo oninstalle gebruikt op jullie aanraden toen was dat probleem opgelost maar langzamer hand onstond dit probleem en dan probeer ik het op te lossen maar het wordt eerder erger

Vreemd,die link is trouwens veranderd zie ik voorheen was dat de link voor "Windows Clean-up Installer" kun je wat met die "fixes" aanvangen die op de site staan?

Nee er is wel iets gewist maar niet wat wilde er staat zoveel van microsoft op dat ik zie dooer de bomen het bos niet meer. ik zie in ccleaner wel windows claen-up installe staan

Ik heb het probleem (opgelost) met revo oninstaller en windows clean-up he ik alle office programma kunnen wissen met alle registerwaarden en nu maar één programma er weer op.
Moet wel zeggen de pc is wel twee keer zo snel geworden, dus er was al langer iets niet goed.
Dank voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan