Windows Installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk Terpstra

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2002
Sinds een tijdje kan ik programmaatjes gedownload van internet niet installeren. Ik krijg steeds de melding dat er geen toegang tot de Windows Installerservice kan worden gekregen. Volgens de melding kan dit liggen dat ik in de veilige modus werk. Dat is dus niet zo. Of Windows Installer zou niet juist geinstalleerd zijn. Dat laatste betwijfel ik.
Graag jullie hulp. Alvast bedankt.

Installeer hem misschien even opnieuw? Klik hier en kies Click here to download als je XP of beter hebt, en click here... voor als je 95, 98 of Me hebt.

Je kan ook nog even start>> uitvoeren doen, dan "services.msc" intypen (zonder de aanhalingstekens) en kijken of de windows installer service wel aanstaat.

James :)

Ja zo staat hij bij ook... heb je het al opnieuw geïnstalleerd? Het kan ook zijn dat de software de service niet kan activeren wegens een foutje, en dan ben je beter af met even opnieuw te installeren. (linkje staat in men eerste bericht :) )

wininst.gif

James:)

Installer opnieuw geinstalleerd, maar helaas zonder resultaat. Nog steeds dezelfde melding. Ik vind het maar vreemd hoor!

Ik heb juist hetzelfde probleem en ik vind ook nergens hoe ik het moet oplossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan