windows installer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb nu super gedraaid en alleen cokies gevonden deze heb ik verwijderd.
Ronnie ik ga daar eens kijken.
e de waele

Klik op start > typ services + enter.
Kijk in de lijst bij Windows Installer. Indien het opstarttype niet handmatig is, is dit te wijzigen via eigenschappen (rechts klikken)

Ik heb gekeken en het opstarttype staat op handmatig.
waar moet deze op staan?
e de waele

raar dat dat steeds terug komt als ik opstart.
zijn er nog meer die dat hebben.
e de waele

precies niet hé...

heb je die tip van ronnie al geprobeerd?

De pop-up wordt veroorzaakt door de resten van een onvolledige installatie van een programma ,m.b.v. Windows Installer.

Installer Clean Up laat je de programma's zien, die m.b.v. Windows Installer zijn geïnstalleerd.
Staat in die lijst een programma dat je niet gebruikt, of je onbekend is, dan zou je het kunnen verwijderen.
De pop-up zou dan zijn verdwenen.

Lees wel terdege de tekst bovenin het programma !

ronnie.
Ik heb het gelezen maar ik ben bang voor problemen als ik iets fout zou doen Ik zou een goed ned beschrijving moeten hebben voor ik er aan begin.
kan ik installer cleun up gewoon installeren een eerst alles eens bekijken voor ik iets verwijder/
IK heb het geistalleerd en gekeken naar de geinstalleerde programmas dat zijn er ongeveer 60 stuks.
maar hoe weet ik nu wat er een fout prg is
e de waele

Laatst bewerkt:
Je kunt het programma zonder probleem installeren ; je kunt niets verwijderen voordat je iets hebt aangeklikt.
Je kunt het lijstje op je gemak doorkijken en bekijken of er programma's tussen staan, die er niet (meer) 'thuishoren '.
Ik begrijp je terughoudendheid en zou de situatie laten zoals ie is, wanneer je niet zeker bent.

ronnie.
Ik heb weer wat ontdekt.
als installer op het scherm staat dan laat hij razendsnel iets zien dat dan gelijk weer verdwijnt.
Ik heb dit opgenomen met de camera op dubbele snelheid.
en zie het volgende verschijnen.
een ogenblik geduld windows is bezig met het configureren van bleutoot software.
instalatie voor bereiden.
een ogenblik geduld windows is bezig met het configureren van bleutoot software.
maar dit verdwijnt vrijwel onmiddelijk.
e de waele

Heb je ooit Bluetooth software geïnstalleerd, of geprobeerd te installeren en afgebroken ?
Zo ja, dat zou de pop-up kunnen verklaren.
Wanneer je Installer Clean Up installeert, zul je in de lijst het bewuste programma tegenkomen en kun je het verwijderen ( en daarmee de pop-up ).

IK heb een bleutooth muis van logitech en ik heb gekeken bij bleutooth apparaten weergeven en zie maar een apparaat staan de muis.
heeft het ook te maken met mijn draadloos internet. of niet
als ik bij cleun up kijk zie ik wel staan
(all users) WIDCOM BLEUTOOTH SOFTWARE 6.0.1.4900 staan
mag ik dit dan verwijderen??
e de waele

Welk apparaat gebruik maakt van WIDCOM BLEUTOOTH SOFTWARE 6.0.1.4900 ,weet ik niet en kan je daarom geen raad geven.
Je hebt geen problemen met je draadloos internet en muis, dus daar zou ik vanaf blijven - if it works, don't fix it ! Het is ook niet gezegd, dat Bluetooth de oorzaak IS.

Misschien is er iemand op het forum, die je verder advies kan geven en anders zul je moeten 'experimenteren' met de gegevens die je nu hebt.

als het iets van bluetooth is zou ik gewoon naar de site gaan van de producent en de laatst nieuwe driver van bluetooth voor jouw apparaat installeren :thumb:

kan in principe niets aan foutgaan en ALS het dan zou foutlopen heb je systeemherstel

dat zou kunnen maar ik zie nergens in mijn systeem dat ik deze software gebruik.
Is er geen mogelijkheid of een progje die kan bekijken of ik dit programma nog gebruik of nodig heb voor iets anders?
(in xp had je zo iets)
e de waele

sorry dat het zolang heeft geduurd voordat ik terugstuurde maar ik was op vakantie....

En hoe je kan zien of het nog nodig of gebruikt wordt door iets???:confused:
Ik weet niet hoe je dat kon zien in xp dus daarmee kan ik je niet helpen

die software is er dus gewoon als je met bluetooth apparaten wilt gaan werken en ik raad het dan dus ook niet aan dat je het gaat verwijderen.
Misschien heb je nu geen bluetooth-apparaten maar dat kan nog komen hé ;)

Wat je dus eerst en vooral eens kan gaan proberen is op de site gaan van je producent en daar alles van bluetooth voor jouw systeem gaat downloaden en installeren(dat kan dus nieuwe software zijn maar waarschijnlijk ga je gewoon een driver vinden)

download dus best die laatste bluetooth driver en installeer deze eens.
Wie weet is daarmee je probleem gewoon opgelost.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan