windows installer

• Onderwerp starter Onderwerp starter tjima
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Krijg nu telkens de melding windows installer werkt niet meer. hoe maak ik dit wel werkend. ik werk met Windows Vista

tjima

Hallo tjima :)

Kan je me eens even zeggen wanneer je de melding juist krijgt?

Staat er ook iets van in de logboeken?

hallo Jelpot
bij het installeren van Nero 9 ,en wat de logboeken ???? betref weet ik niet te vinden
tjima

Wat is de foutmelding precies?

Klik start en typ logboek en enter. Kijk bij Windows logboeken.

installer windows werkt niet meer . Klik start en typ logboek en enter. is dat in uitvoeren ???? of in zoeken ik werk met windows Vista
tjima

en wat moet ik zien in de logboek ??????? voor een leek als ik

tjima

Logboek typen in Zoekopdracht starten.
Als Logboeken geopend is, kies dan in de linkerconsole Windows-logboeken en vervolgens Toepassing.
Kijk in de midenconsole of je fouten of waarschuwingen ziet met als Bron MsiInstaller. Je kunt net zoals in de verkenner sorteren door op de naam van de kolom te klikken.

Je kunt ook in de rechterconsole Huidig logboek filteren kiezen en daar bij Bronnen van gebeurtenis MsiInstaller invullen. Dan krijg je een overzicht van alles wat met de Installer te maken heeft.

Een code of omschrijving die je daar eventueel vindt, geeft misschien een idee waar te zoeken voor een oplossing.

probeer het inderdaad eens even op te zoeken in de windows verkenner en plaats dan de foutcode die je eventueel daar kan vinden ook eens hier...

Verder is Nero 9 een erg zwaar programma vind ik, wat zijn je systeemspecificaties dus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan