Windows Installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
ik probeer Nero 7 te istalleren via een gekopieerde cd,maar na de set up geeft hij opeens aan dat de Windows Installer waarschijnlijk in een veilige modus staat of er zijn andere problemen. En wordt hij vervroegd afgebroken. Wat kan ik hier aan doen.? Ik ben zogezegd een computergroentje en dus snap ik nog niet alles.Ik begin pas . Dus wat is het beste
 
Probeer het volgende:
1. Herstart de computer (als je in de huidige sessie nog een poging hebt gedaan om een update of programma te installeren)
2. Download en start pcstress, geef akkoord op de vraag die je meteen krijgt, maar klik nog NIET op de Start-knop van het programma.
Kies voor "Een aangepaste scan laat u zelf kiezen wat u wilt uitvoeren" (links onder het vraagteken te kiezen).
Vink uit: Cookies verwijderen
Vink uit: Geschiedenis verwijderen
Vink uit: Host file wissen
Klik dan pas op Start
NB: Als je ZoneAlarm gebruikt, schakel die dan eerst even uit door het rechtsklikken op het ZoneAlarm icoontje in het systeemvak, en kies voor Shutdown ZoneAlarm en Yes geven op de vraag of je het echt wilt afsluiten.
3. Zet permissies op bestanden, mappen en registrysleutels terug op standaard:
Start, pak in zijn geheel uit, en start: Dial-a-fix
[Als je Internet Explorer 8 op je pc hebt kun je bij starten enkele meldingen krijgen, die kan voor de volgende instructie genegeerd worden]
Klik op het 'Hamertje'-knopje
Klikken op Repair permissions en dan op Go klikken
4. Start weer dial-a-fix, en vink aan
Empty temp folders
Adjust date/time (dit kan uitblijven als datum + tijd al helemaal goed staan)
Fix Windows Installer
en druk op Go. Kijk in het logboek (knopje naast het 'hamertje') als je foutmeldingen kreeg.
5. Installeer de laatste Windows Installer. hier te downloaden. Het kan zijn dat je bij installeren de melding krijgt dat er geen update/installatie mogelijk is omdat (een nieuwere versie van) deze Windows Installer al op de computer staat. In dat geval vervalt dit deel van de instructie natuurlijk.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan