Windows installeren al weer opnieuw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
Berichten
477
ik heb windows xp net geinstallerd, maar na dat het vaak vast zat in de cpu 100%. heb ik de pc uitgezohen. cpu cooler los en stof weg. was niet veel in, al eerder gedaan.

maar COMPUTER start niet meer op:

windows opnieuw installeren kan ook niet.
error

1189879411-190.png
 
Kijk eens op deze pagina:
http://www.aumha.org/a/stop.htm
Linker kolom "50: Page Fault..." link kiezen.

PS
erg flauw om je handtekening zo te maken. Het is niet de beheerder die met jou handtekening bezig is. Daarbij heb je nog steeds geen toestemming;):rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
daar wil ik het niet over hebben, en ik maak gewoon toesteming.

:eek:

nog geen andwoord op mijn probleem!!:(
 
Ik heb je een antwoord gegeven met een link naar de BSOD code.

Wat betreft de eigen gemaakte toestemming, ben ik bang dat jij aan het kortste eind trekt. Je dient je te houden aan de forum regels. Je zorgt er met deze handtekening zelf voor dat ik dit nu via het forum doe.
 
Kijk eens op deze pagina:
http://www.aumha.org/a/stop.htm
Linker kolom "50: Page Fault..." link kiezen.

PS
erg flauw om je handtekening zo te maken. Het is niet de beheerder die met jou handtekening bezig is. Daarbij heb je nog steeds geen toestemming;):rolleyes:

ik starte nu net de pc, windows starte, ik voer het wachtwoord in. en ik hoor het windows start geluid, en met dat start windows weer opnieuw op.
 
ik heb windows laten starten, en was dus vast. na het opstart geludije
ik heb nu de hele cpu er uit, en opnieuw geplaatst, zat niet veel stof, maar draait nu wel weer lenger.

als ik iets download of installer. en ik kijk bij windows taakbeheer, dan staat de cpu op dat moment afentoe op 100%.
niet aldoor. maar wel vaak

doe ik niks staat de cpu op 0%
als ik een venster verplaats, bijvoorbeeld internet explorer. en snel over het beeld haal. gaat de CPU naar de hooguit 94%
het is een AMD XP 1800+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan