windows installeren op Aspire 5020 zonder ACCU

Status
Niet open voor verdere reacties.

brianvandewege

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Berichten
130
Vanwege een traag werkende windows wilde ik windows xp opnieuw instaleren.

De eertse keer kwam ik met de setup bij de keuze om de schrijf te formatteren en dat heb ik gedaan. na een klein stukje instaleren hield de computer er mee op.

Als ik dan weer opnieuw ga installeren kom ik niet verder dan dat de cd van windows wordt geraadpleegd met de diverse bestanden. Daarna stopt de laptop er weer.

Waarschijnlijk een lege accu maar ook op het lichtnet gaat het niet verder. Heeft iemand een oplossing of een ander idee om windows geinstalleerd te krijgen. Ik heb het ook al geprobeerd op het lichtnet maar dan zonder de accu in de laptop.

Een nieuwe accu kopen lijkt me geen optie aangezien ik natuurlijk niet 100% weet of het aan de accu ligt.
 
Hi Brian,
Hoezo stopte ie ineens? Omdat de batterij leeg was en hij afsloot? Of liep de installatie vast?
Bij je 2e poging: wat staat er dan in beeld?
 
het ligt niet aan de installatie het stoppen gebeurt telkens op een ander moment. Ik heb zo'n mijn twijfels over de accu, het kan zijn dat die op was (of bijna). maar ik kan de accu nog zolang opladen windows redt het niet om geheel geinstalleerd te worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan