Windows installeren zonder cd drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shiirley

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2011
Berichten
1
goededag!

ik heb van de week een tweedehands laptop overgekocht, maar nu is er 1 probleempje.
Ik heb de windows cd maar er zit geen cd-drive in de laptop! hoe krijg ik windows op mijn nieuwe laptop?

Alvast bedankt!

Shirley Willemse
 
Wat je eventueel kunt doen is het volgende, een externe DVD/CD rom speler aanschaffen.

EDIT:

Zoiets als deze:
Link
 
Laatst bewerkt:
@ Bertus: Heb je dit weleens werkend gekregen voor XP? Ik heb tientallen tutorials geprobeerd, maar geen 1 stabiel
 
@ Bertus: Heb je dit weleens werkend gekregen voor XP? Ik heb tientallen tutorials geprobeerd, maar geen 1 stabiel

ik gaf enkel de link door,ik heb geen behoefte om dat uit te proberen,ik heb een externe dvd brander voor dat werk:D
 
@ Bertus: Heb je dit weleens werkend gekregen voor XP? Ik heb tientallen tutorials geprobeerd, maar geen 1 stabiel

Het is mogelijk en heb het enkele malen succesvol gedaan ook. Het is echter tricky, o.a. omdat schijfnummers 'doorschuiven' in XP door het gebruik van de memory-stick.

Ik zou persoonlijk altijd voor een oplossing gaan met een externe DVD-speler/DVD-brander. Kan altijd nog van pas komen heb ik mogen merken! :)

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan