Windows installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Hallo allemaal,

Ik heb een hele oude notebook gekregen van iemand en wil graag windows installeren alleen is alleen een diskette station en hardeschijf in de laptop met 100mhz.
En maar 900 mb hardeschijf. Hoeveel mb ram weet ik niet zo.

Wil graag windows 95 erop draaien. Heb diskette erbij gekregen alleen zogauw ik de laptop aan doe en diskette erin heb zitten zet hij please insert a boot disk enzo... en dan wil ik opnieuw proberen en hoor je dan weer die diskette station lezen, maar hij start dus niet op of iets anders. Als ik op me pc kijk zie ik wel bestanden op staan voor windows 95.... Weet iemand een site waar je iets kan downloaden ervoor?

Groetjes, Pim

www.bootdisk.com
daar kun je dos downloads ophalen.
Waarschijnlijk is jouw diskette niet opstartbaar.

Ik denk het ook dat hij dus niet goed is die diskette, maar kan ik met een diskette of een paar diskettes een windows versie installeren zoals windows 95 ofzo iets... Staat nu MS Dos 3.11 op heb ik net gezien.

Groetjes

Ja sorry dat is dus windows 3.11 maar wil graag upgrade naar windows 95, is dat mogelijk?

Met vriendelijke groet, Pim

Beste Meneer,, Ik weet niet zo gauw uw naam.

U moet dus in de winkel ergens gaan kopen, windows 95 Nederlands talig, Op floppy, deze software is intotaal maar ongeveer maar 75 MB groot,

Hij staat op 13 floppy's ik heb hem hier thuis getest,

Het werkt perfect:) alleen niet alles staat er goed op, maar je moet hem daar gewoon of een externe Cd-rom speler en dan win 95 installeren. maar ik zou win 95 floppy aanraden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan