Windows is geactiveerd maar computer doet het niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter messy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

messy

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Help!

Als ik mijn computer opstart kom ik met windows xp in het inlogscherm dan log ik in en komt er te staan dat ik windows moet activeren. Maar dat heb ik al gedaan.
Als ik dan op verder druk staat er dat windows al is geactiveerd dan druk ik op ok en kom ik weer in het inlog scherm. Dus ik maak iedere keer een rondje.

Wat kan ik hieraan doen?:confused:

Raar probleem, hij zegt dus dat hij geactiveerd is maar dat is hij niet. Even een vraagje, heb je een legale versie van XP op je PC staan?

nee, heb hem eerst geinstalleerd met een crack die gewoon werkte, toen heb ik er sp2 overheen geblazen en ook daar een crack voor gevonden maar nou is het dus helemaal fout.

En nou werkt je activering niet meer.
Gewoon kopen zou ik zeggen.

Gr Daan

maar het rotte is dat hij zegt dat hij is geactiveerd maar verder kan ik helemaal niks meer
dus moet ik dan xp er opnieuw overheen blazen of reparen?

Hij is geactiveerd met een niet geldende key.
Die staat dus op de zwarte lijst bij Ome Bill. Zodra je dan SP2 erop zet, heeft Bill dat door en zorgt ervoor dat je XP niet kan gebruiken.

Weet niet of dat te repareren is en ik zou je daar ook geen antwoord op kunnen geven.
Lees ff de huisregels

We mogen wel over warez praten maar absoluut geen links of wat dan ook geven.

Ik raad je aan om óf goed te zoeken óf XP gewoon kopen en je bent van het gezeik af

dat weet ik, ik ga gewoon proberen om hem te repareren en anders gooi ik hem of er op nieuw op of koop een legale

Ik heb het zelfde probleem, alleen heb wel gebruik gemaak gemaakt van een legale versie.

het betreft een school editie, welke je maar 1 keer kan activeren. nu wou ik een herinstalatie doen maar toen kon hij niet mer geactiveerd worden.

Ik kreeg de tip om een activatie crack te gebruiken, en dacht dat het werkte, totdat ik vanmorgen mijn pc opstarte.

Is er dan ook maar iemand die hier iets voor weet? heb de data echt nodig, en mijn schijfen zijn niet gedeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan