Windows is half Engels half Nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ardewan

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2010
Hallo,

Ik heb zojuist een nieuwe kopie van windows 7 op mijn computer gezet, omdat er een virus op zat.
Hij zat standaard op Engels op een of andere manier nadat ik Nederlands bij het setup had aangeklikt.
Ik heb nu bij windows update het Nederlandse taalpakket gedownload en toegepast. Alles is Nederlands,
behalve het opstartscherm "Waar Welcome ipv Welkom nu dus staat", windows update is Engels en hetzelfde
geld voor internet explorer 9.
Hoe kan ik dit fixen?

Bedankt.

Dit kun je niet veranderen , Ik heb ook de Nederlandse taalpakket erna geinstalleerd. Is ook niet echt nodig vind ik.

Dat lijkt me heel erg sterk.
Er is toch wel een manier om hem helemaal compleet Nederlands te maken net als
elke normale computer. Ik vind het wel nodig.
Zelfs mijn toetsenbord is heel raar ingesteld..

Natuurlijk kan dit. Als hij een taalpakket heeft kunnen installeren kan hij dit ook. Zie deze handleiding hieronder:

Here's how you change the language on Welcome, login, logout and shutdown screens:

Open Control Panel
Click Change display language under Clock, Language and Region (Control Panel Category view),
or click Region and Language (Control Panel Icon View)
Click the Administrative tab
Click Copy settings button
Check both boxes under Copy your current settings to

58534d1267740571t-win7-welcome-screen-language-change-langpack3.png

Nou het is in iedergeval een vooruitgang :d
Er staat nu tenminste Welkom.
Echter Internet explorer, windows update en mijn toetsenbord instellingen zijn hetzelfde gebleven.
Hier ook nog een oplossing voor
(Er hoort een vraagteken bij mijn laatste zin te staan maar die kan ik dus niet plaatsten met deze vreemde toetsenbord instellingen, ik krijg nu dit tekentje `=`)

Edit: Ik heb mijn toetsenbord al gefixt, hij stond op Nederlands. Ik heb heb hem gewijzigd naar Verenigde Staten Internationaal.
Internet Explorer verwijderd en opnieuw geinstalleerd via de website, en hij is weer Nederlands.
Alleen Windows Update nog.

Laatst bewerkt:
Iemand die weet hoe ik Windows update ook Nederlands krijg?
Bedankt alvast.

Het is al opgelost.
Ik weet bij God niet hoe.
Gisteren was Windows update Engels en nu is hij opeens veranderd naar Nederlands.
Ik durf niet te zeggen dat het komt door je computer even opnieuw te starten.
Dat had ik gisteren al tig keer gedaan.

In iedergeval zal ik het op opgelost zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan