Windows is hersteld van een onverwachte afsluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor al je antwoorden.

Maar krijg ook bij deze hotfix, "geldt niet voor uw systeem"

Hmm oke,
Waarschijnlijk is de hotfix al met een update geinstalleerd.
Ik zal even kijken of er een andere manier is om deze error weg te krijgen.

C:\Windows\Minidump\Mini122812-01.dmp
C:\Users\Jacobs\AppData\Local\Temp\WER-160181-0.sysdata.xml
C:\Users\Jacobs\AppData\Local\Temp\WER48E1.tmp.version.txt

Ik zal dan toch je dumps moeten lezen. Zou je deze hier kunnen neerzetten, of kunnen opsturen in een rar pakket?

Hoe krijg ik de minidump bestanden geopend?? Het zijn kladblok bestanden, maar ben niet gemachtigd??

Komt ie dan..
Hoop dat je er iets mee kunt

Mini123112-01.dmp
31-12-2012 10:37:36
DRIVER_POWER_STATE_FAILURE
0x0000009f
00000000`00000003
fffffa80`049f2a30
fffffa80`060ec040
fffffa80`05546bd0
serenum.sys
serenum.sys+654a30
x64
ntoskrnl.exe+57ad0
C:\Windows\Minidump\Mini123112-01.dmp
4
15
6002
288.888

Bijlagen

Nee, er zijn er nog meer, maar deze komt erg vaak voor. De andere hebben de naam "tunnel.sys", "mouclass.sys","kbdclass.sys" en "hall.dll"

Hmm lastig, want de sys bestanden die de blue screens veroorzaken zijn voornamelijk van Windows zelf. Ik zal ik het weekend kijken of bepaalde methoden nog helpen, of dat je een systeemherstel zal moeten doen.

Hoi, ik wil het goede werk van Kjell niet onderbreken, maar kan je intussen hier misschien iets mee?
http://support.microsoft.com/kb/941858/nl
Lees ook Informatie over hotfixes

Ik achterhaalde de naam van de hotfix
Fix204749
Zo noemt microsoft deze, als je die hebt geinstalleerd zou je die misschien zien in programma's en onderdelen.
Of dat bij de updates gevoegd wordt of niet weet ik niet, zie je m niet klik dan op microsoft updates weergeven.
Microsoft gaf aan dat die hotfix nog bijgewerkt moet worden, dus als je die niet kan installeren omdat er gemeld wordt dat je systeem daar niet voor geschikt is kan je er niet automatisch vanuit gaan dat die hotfix al geinstalleerd is.

Laatst bewerkt:
Geen probleem hoor!
Inderdaad zou ik deze hotfix die Erik heeft vermeld, proberen.
De bestanden waar je een blue screen van krijgt zijn dus systeembestanden.

Heb je ook geprobeerd om alles los te koppelen (USB's) behalve je muis en dan in/uit de slaapstand te gaan?

Sorry voor de late reactie.

Wederom de melding "hotfix geldt niet voor uw systeem". Ook heb ik alle USB lsgekoppeld, maar het probleem blijft.

Sorry voor de trage reacties!
Het is erg druk op het moment, maar ik zal later deze middag bekijken wat een andere optie voor je is.

Oke,

Ik heb gekeken waarom deze sys bestanden problemen geven, echter is dit zoeken naar een speld in een hooiberg.
Wat wel mogelijk is, is om hiervoor een work-around te verzinnen. Is het voor jou een mogelijkheid om in je energie instellingen, slaapstand uit te zetten?

Anders is er ook nog een mogelijkheid om al je drivers door te zoeken, maar dit gaat zeer lang duren en is eigenlijk niet echt verstandig.
Wat ook nog een oplossing is, is om een systeemherstel te doen (voordat je deze problemen kreeg)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan