Windows is zwaar gecrashed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kandinsky1980

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Na lange tijd mijn oude comp, (die het overigens altijd zeer goed deed, snel en betrouwbaar) in gebruik te nemen, crashte hij totaal.
Na internet te hebben aangesloten begon hij allerlei foutmeldingen te vertonen.
wat bleek? virus programma verlopen.

Kan geen drivers downloaden, krijg lege velden,,, kan geen windows opnieuw installeren, krijg geen d: niets lukt om te donwloaden, ik kan hem niet via bios opnieuw opstarten van de d schijf... ik word radeloos! wat kan ik doen?:confused:

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Je komt wel de bios in?
Zo ja heb je dan de cd-rom speler wel als first boot gezet?

Modag

Als eerste.. ik ben denk ik een beetje digibeet.. anyways..

heb zelf al veel geprobeerd, heb wel bios gekregen en de cdrom erin gedaan met win2000
daarna op 1ste cdrom gezet, daarna pakte hij hem niet, en hij begon direct weer win op te starten.. heel vervelend.. wat heb ik warschijnlijk niet goed gedaan?

Als eerste.. ik ben denk ik een beetje digibeet.. anyways..

heb zelf al veel geprobeerd, heb wel bios gekregen en de cdrom erin gedaan met win2000
daarna op 1ste cdrom gezet, daarna pakte hij hem niet, en hij begon direct weer win op te starten.. heel vervelend.. wat heb ik warschijnlijk niet goed gedaan?
Als je 2 CD-ROM Spelers hebt, probeer de andere, soms pakt hij hem dan wel.
Bij mij was dat de oplossing, had hem in de verkeerde speler gedaan, nadat ik hem in de andere speler deed, startte hij wel de cd op.

Hallo!:D

heel erg bedankt.. ik ga er morgen mee aan de slag, comp staat in vakantiehuisje...
wel even diskettes kopen.. hoe zien die er ook weer uit? haha:rolleyes:

Anyways ik laat wel even weten hoe ver ik gekomen ben;)

Tot typens!

hallo! ik ben nu bezig, het gekke is, msn doet het prima, gmail ook, ik kan surfen maar niets downloaden? krijg lege vensters? heel vreemd... wat is er aan de hand? oh grote comp genieën? ? ? ?

Je bent er nu dus in?
Maargoed, het enige probleem is dat je niet kunt downloaden?
En heb je dat in alle browsers?

Laatst bewerkt:
Ben ik weer!

Ik heb ad aware geïnstalleerd, en geupdate.. en ook al gaat het traag.. ik kan alles doen, maarrr, wanneer ik een link IN een geopende website aanklik, of als ik dus wil downloaden..
krijg ik een leeg scherm.. Ik heb al een servicepack geprobeerd te downloaden, sr1 ofzoiets, maar die pakt ie niet, ik heb een engelse versie van win2000 dus ik probeerde de engelse versie van die sr1 ook niet..

iemand een idee waarom ik die lege schermen krijg?

:confused:

Thanks Jeronimo!

Heb jij dit eerder gehad? mijn andere comp waar ik mee zit te probleemzuchten staat in mijn vakantiehuisje, kan er pas maandag mee verder..

heb je een idee wat er aan de hand is?

bedankt voor de tip en de link, ga het maandag direct installeren!:cool:

Thanks Jeronimo!

Heb jij dit eerder gehad? mijn andere comp waar ik mee zit te probleemzuchten staat in mijn vakantiehuisje, kan er pas maandag mee verder..

heb je een idee wat er aan de hand is?

bedankt voor de tip en de link, ga het maandag direct installeren!:cool:

Ik denk als alle updates en drivers weer geinstalleert zijn dat dat allemaal wel terug in orde moet zijn.

Hoi Jeronimo,

Ik heb de computer zeven maanden niet gebruikt, en toen ik hem weer op inet aansloot, begonnen de problemen, avira verlopen dusja....

alle updates van microsoft windows gedaan, ad aware geinstalleerd....

maandag even die link proberen, als die het doet, krijg elke keer leeg scherm bij downloaden, ik hoop dat dit het is.

dan ben ik je ontzettend dankbaar!

computers zijn net als het leven, zoeken helpt niets, je moet weten WAAR je moet zoeken. ;-)

thanks iig!

fijn weekend,

Wouter

Hoi Jeronimo..

Ik heb die pack gedownload, maar als ik hem heb geunzipt... zegt ie, installation interrupted, your computer has not been modified???

wat is er nu?

Hallo! ik heb alles geupdate, en ook internet explorer update pakte ie opeens wel... misschien door de andere updates? wie zal het zeggen?? In ieder geval bedankt voor het meedenken en de hulp, waar zouden de digibeten zijn zonder de compuwhizzslimmerds? ;)

Dank!

Wouter

Hallo! ik heb alles geupdate, en ook internet explorer update pakte ie opeens wel... misschien door de andere updates? wie zal het zeggen?? In ieder geval bedankt voor het meedenken en de hulp, waar zouden de digibeten zijn zonder de compuwhizzslimmerds? ;)

Dank!

Wouter
Dus alles werkt nu? OK, dan, blij voor je dat het opgelost is :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan