Windows kan geen certificaat vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

pemade

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2001
Berichten
193
Hallo iedereen, op mijn tweede (gebruikte) laptop krijg ik draadloos geen verbinding. Heb alles ingegeven (verificatie en sleutel) maar ik krijg steeds de melding: windows kan geen certificaat vinden aan de hand van waarvan u bij het netwerk kan worden aangemeld.
Iemand een idee?
 
Doe eens een schermafdruk van (de beveiligingsinstellingen van) de draadloze instellingen op je router (evt. wachtwoord even zwart maken).
Heb namelijk het idee dat je een verkeerde vorm van draadloze beveiliging hebt ingesteld in de router.

Tijs.
 
Ben niet zo heel erg handig, en weet dus niet wat je bedoelt.
(Heb nog een laptop, die perfect werkt)
 
Bedoel je te zeggen dat je een laptop hebt die wél succesvol met dezelfde router draadloos kan verbinden?
Kom anders even op de Helpmij chat, dan wordt hopelijk sneller wat duidelijk dan via het forum.

Tijs.
 
a. Er was een andere laptop die wél succesvol kon verbinden met het draadloze netwerk
b. De probleemlaptop heeft een Broadcom draadloze netwerkkaart, die was ingesteld op alleen verbinding te maken met 802.11b netwerken. Dat heb ik omgezet naar 54g automatic en een verbindingsprofiel ingesteld in de Broadcom Wireless Utility [via een TeamViewer sessie.]

Hierna werkte alles goed.

@pemade: Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Opgelost

Probleem zere snel opgelost door ervaren Help-mij gebruiker.
Mijn dank is groot !!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan