Windows kan geen herstellingspunt meer maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samourai

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Wanneer ik kijk in buroaccesoires/systeemherstel om een de komputer naar een vorig herstelpunt te zetten,zie ik dat er helemaal geen herstelpunten zijn.Wanneer ik een herstelpunt maak en er wordt gezegd dat het is gelukt,dan kijk ik en er is niks geen herstelpunt.:oHoe kan ik dit oplossen??:shocked:formateren en herinstalleren van windows of is er een minder drastische?Alvast dank voor reaktie:thumb:

Zet Systeemherstel eens uit, start dan opnieuw op, en zet hem weer aan. Probeer het dan nog eens.

Als het niet dezelfde is, weet ik niet zeker of hij zal werken, maar waarschijnlijk wel.

Doe de cd er eens in, en typ dan bij Start > Uitvoeren: sfc /scannow (let op spatie).

In principe moet je altijd de CD hebben van de geïnstalleerde versie (dus home/pro, taal, service pack, etc.).

Als het niet dezelfde is, weet ik niet zeker of hij zal werken, maar waarschijnlijk wel.

Doe de cd er eens in, en typ dan bij Start > Uitvoeren: sfc /scannow (let op spatie).

JA DAT HEB IK OOK AL GEDAAN MAAR DAT LOST HET PROBLEEM DUS OOK AL NIET OP:rolleyes:Er zijn precies dll files of andere bestanden weg.Zijn die dll's ergens te downloden mischien?

Weet je zeker dat dat goed is gegaan?
Als het systeemkritische DLL's zijn dan zou dit commando deze moeten herstellen.

Weet je zeker dat dat goed is gegaan?
Als het systeemkritische DLL's zijn dan zou dit commando deze moeten herstellen.

Ja in dat geval is er iets anders "weg"???Voor de rest draait deze windows nog redelijk hoor.Mss wachten tot het volledig krasjt en er dan een andere opzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan