Windows kan het imagebestand niet laden, neem contact op met uw hardware leverancier.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cortado

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Berichten
32
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het installeren van mijn printer en webcam. Sinds mijn computer terug is van reparatie (nieuw moederboard, nieuwe voeding etc) kan ik mijn webcam en printer (nieuw gekocht Lexmark All-in-one X 2310) niet meer instaleren. Bij het instaleren van de software van zowel de webcam als de printer geeft hij de melding
"Windows kan het imagebestand niet laden, neem contact op met uw hardware leverancier".
Mijn computer draait op Windows XP Service Pack 2.

Wie kan mij helpen, van de leveranciers wordt ik ook al niet veel wijzer. Misschien is er iemand die hier ook ervaring mee gehad heeft.

Ik heb deze vraag ook geplaatst bij Printer problemen omdat ik niet goed wist deze vraag te plaatsen.

Al vast bedankt voor jullie hulp.

Rob
 
Je hebt wel de laatste drivers van de printer gedownload op hun website?
Misschien dat de driver niet meer klopt op de CD die je erbij gekregen hebt.
 
Wie heeft hem gerepareerd?

Het lijkt er op dat er een nieuw, maar ook ander Mobo in is gegaan. Dan zul je XP opnieuw moeten installeren.

Eric.
 
Laatst bewerkt:
Je zou nog een poging kunnen wagen om de juiste chipset drivers voor je moederbord te installeren, als dat niet helpt zal je inderdaad windows opnieuw moeten installeren.
 
Jongens bedankt voor de info. Maar dezelde dag nadat ik dit gepost had heb ik ook maar even het bedrijf gebeld die dat moederboard erin had gezet. Ik heb nu mijn computer terug en ze hebben wat bestanden terug gezet en alles is nu ok. Windows hoefde niet opnieuw te worden geinstalleerd.
Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Rob.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan