Windows kan niet worden geactiveerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Hallo,

Daarnet heb ik Windows 8 opnieuw geïnstalleerd op mijn PC.Alles ging goed ik heb Media Pack toegevoegd en PC opnieuw opstarten en dan krijg ik de melding om Windows te activeren.
Ik heb het geprobeerd en ze zeiden dat ik deze product nummer al had gebruikt voor een andere computer. Maar dat is niet waar, ik heb hem alleen op deze computer gebruikt en niet op een andere.
Hoe krijg ik dit opgelost? :confused:

Hoi,

Dan zal denk ik even bellen de oplossing moeten zijn .

Ps nummer voor Belgie staat onder internationaal;)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Staat boven in zie bijlage:

Bijlagen

• Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    36 KB · Weergaven: 120
Laatst bewerkt:
Bedankt ik zal even opbellen.
En wat al ze mij niet kunnen helpen?

Hoi,

Zou eerst eens bellen grote kans dat het dan opgelost is

Heb even gebeld met skype en ze zeiden dat ik niet genoeg belkrediet had. Die nummer zijn toch gratis waarom gat het niet?

PS: ik heb de gratis nummer gebeld

Laatst bewerkt:
Ik heb hier windows 7 64 + 32 ultimate bit. en alleen maar een sr. nr. ( zo is bij windows 8 ook , en/of bij jouw geval nu ...toch ?? )
ALS je andere versie installeert ergens thuis op een andere computer altijd moet je die een sr. nr. wat je hebt gebruiken, en betreffende activeren ook, omdat die versie voor het eerste keer geïnstalleerd is ...maar nog nooit geactiveerd :)
zo heb ik nu ook op een oude PC-tje W7 32bit versie ( mijn 64bit even stuk is ) en moest ik die toch activeren omdat ik die ook nu eindelijk voor eerste keer geïnstalleerd heb ...:)
P.S. bellen voor activatie is altijd gratis ....

Laatst bewerkt:
Ik had het vroeger op deze PC geactiveerd dus voor gisteren was alles goed mijn computer was geactiveerd.Maar na de schone herinstallatie kan ik hem niet meer activeren. :(

Hopelijk is dat de antwoord op je vraag.

:confused: ALS maar schone installatie is ....meestal die dan automatisch loopt en activatie dan ergens ongv. na paar dagen vanzelf komt uit ...:confused: tenminste hoopk ik dat zo is of na maand
en anders , als je in geen geval of manier die activeren kan, dan je moet echt eindelijk nl-microsoft help-desk bellen ...:confused:

Yep, het is gelukt ik heb Microsoft gebeld en dan moest ik zo een lang code invoeren en dan daarna hebben ze mij terug een nummer gezegd die ook heel erg was.
Maar het was wel een computer een niet een mens zoals ik dat had verwacht.

Bedankt iedereen, het voelt nu veel beter :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan