Windows kan niet worden geladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijsdew

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2013
Berichten
3
Hallo,

Pas geleden kreeg mijn laptop (een Toshiba Satellite) opeens een foutmelding als hij op slaapstand ging. De functie opnieuw opstarten bij foutmelding stond aan. Toen de laptop opnieuw was opgestart stond er ''Windows kan niet worden geladen''. Nu heb ik de slaapstand uit gezet en nog krijg ik soms uit het niets foutmeldingen en dan gaat hij weer opnieuw opstarten en staat er weer ''Windows kan niet worden geladen''. Ik weet deze keer niet waar het door komt, kan iemand me helpen om dit probleem weg te krijgen? PS: Ik herstel mijn laptop de hele tijd opnieuw naar het nieuwste herstelpunt

OPLOSSING: Fabrieksinstellingen herstellen
 
Laatst bewerkt:
Mogelijk wordt/werd de laptop veel te heet, omdat er fout mee om is gegaan (er mee op bed gaan liggen zodat de warmteafvoer/ventilatie geblokkeerd etc.) of omdat er (te) veel stof in verzameld is.

Tijs.
 
Is het te repareren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Te veel stof is schoon te blazen, en daarmee (hopelijk) je probleem weg.
Maar als het systeem consequent te heet is geworden dan vrees ik het ergste. Wél ga ik er dan vanuit dat waarschijnlijk de data nog wel van de harde schijf te redden zal zijn (extra aangesloten aan een andere computer/laptop, dan). Heel misschien is alleen de koelpasta verdroogt (of een ventilator kapot etc.), en dat is wel te verhelpen/repareren.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan