windows key

Status
Niet open voor verdere reacties.

horad

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2005
vraagje

ik ben van plan mijn pc te formatteren maar ben de licentie sticker kwijt !!
ik heb de originele windows met sp 1 maar is er een manier om die key terug te vinden ?
De windows versie staat nog altijd geinstalleerd dus hij is nog niet geformatteerd

Zolang je xp nog erop hebt staan moet het hiermee lukken.
klikkerdeklik

downloaden>zipbestand op desktop openen en dan je nummer opschrijven.

Laatst bewerkt:
Alhoewel ik ook geen stickertje heb op m'n pc, ken ik mijn productcode wel. Gevonden door RockXP en Magical Jellybean Keyfinder. Deze geven beide een andere product key dan jou programma. De productkey die zij onderling vinden is echter wel dezelfde. Dat is toch raar?

Je kan misschien best ff voor de zekerheid het bestand "wpa.dbl" in system32 gaan zoeken, kopieren naar een disketje en als hij dan geherinstalleerd is en de gevonden product key moest niet werken, dan kan je dit bestand in veilige modus terugzetten in system32 en heropstarten, dan is ie ook geregistreerd.:)

Nooit getest met een ander progje :eek:
Goed dat je zo oplet James006 :thumb:

Als je het programma belarc gebruikt (te vinden op www.belarc.com) dan kun je meerdere key's vinden van programma's die je geinstalleerd hebt. Ook die van windows.

Na installatie kom je op een soort internetsite uit met alle gegevens over je computer. Heel mooi en interessant.

Hier komt wel dezelfde key voor als die ikzelf heb ingevoerd.

Heb je dat progje ook bekeken die ik aangaf tanja of het overeenkomt dan weet ik zeker dat ik die link niet meer hoef te geven.

Nu even gedaan. Deze geeft inderdaad een andere key aan.

Zal ook best een werkende key zijn, maar niet die ik ingevoerd heb.

Volgens mij is die dan ook niet goed :(
dan geef ik voortaan toch een ander linkje.
bedankt voor het testje :thumb:

Fijn dat het weer goed is.
Welk progje werkte nu goed horad?
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan