Windows komt niet meer uit standby

Status
Niet open voor verdere reacties.

bataaf

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
77
Hallo,

Sinds een aantal dagen komt mijn pc met XP SP2 (Media Center Edition) niet meer uit de standby. Hij start op, ventilatoren beginnen te lopen, maar ik blijf zwart scherm houden, er gaat volgens mij ook geen signaal naar de monitor toe. Alle processen lopen intussen wel gewoon door. Op dit moment:

Dell Deminsion 9200
ATI Radeon X1300Pro
2GB Werkgeheugen

Iemand enig idee? Ik heb alle fora's al doorzoch hier, maar heb er nog niks, of nauwelijks over kunnen vinden.

Groeten,

Bataaf
 
Hee ik heb dit probleem ook gehad. Mijn videokaart was kapot en had ik toen vervangen. Een vriend van mij had dit ook maar bij hem was zijn Ram kapot.

Verder weet ik eigenlijk niks.... Ja... mischien is het beeldscherm kapot of niet aangesloten :p
 
Hmmm ok. Ik heb net ff wat tests gedaan en volgens die progjes werkt alles ok. Maar het zou ook niet uitmaken als iets kapot zou gaan, ben toch van plan om nieuwe pc te kopen:)

Bedankt voor reageren
 
Compleet zwart scherm klinkt toch al een probleem van de monitor, de videokaart of de verbinding tussen die twee.

Mijn ervaring is dat, wanneer de kabels goed zitten en het scherm zwart blijft, de videokaart vervangen moet worden.
 
Maar hoe kan het dat ik wel beeld heb als ik de computer normaal opstart, maar niet als ik hem uit de Standby mode haal?
 
Je schrijft inderdaad dat je het probleem hebt wanneer je de PC uit standby haalt. Dat is toch wat anders. Ik hoop dat daar iemand iets over weet te zeggen.
 
Check

Hey!

Heb je gecheckt of alle draden en stekkers er goed in zitten? zo ja kan je proberen om ze er allemaal uit te halen en kijken of er mischien iets mis mee is.

Succes!
 
iemand er al aan gedacht dat de stand-by voltage mischien te laag is? doe ff een check met everest
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan