Windows laadt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ossie3

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2011
Beste,

Mijn pc deed ik vandaag open en tijdens het opstarten duurde het laden van Windows zelf heel erg lang. Dat vond ik vreemd want normaal start ie binnen 20 seconde op. Dus ik dacht misschien was er een update. Ik maar wachten en nog is wachten. Opnieuw opgestart zelfde probleem beetje research gedaan alles geprobeerd maar zonder succes.

Ik kan zelfs safe mode niet gebruiken via f8 advanced nog wat dus dan gaat ie op elk manier hoe ik 't ook probeer naar repair fix ofzo maar dat duurt ook 10492910uren lang. Dus ik zit vast. Systeem restore ofzo doet 't ook niet. :( heb een hp p6 nog wat mijn os is Wi7 Ultimate 64bit oja als ik 'm opstart via safe mode loopt ie bij snapvoy.sys ofzo vast dus dan springt ie weer naar repair fix! En ik heb belangrijke bestanden voor school die ik deze week moet inleveren dus ik zit in een groot probleem. Alvast bedankt voor 't lezen

Wat ik zou doen is een Linux Live USB maken. Daarmee beide systemen mee opstarten. Eerst bestanden zien terug te krijgen dan pas 'knoeien' zegmaar. Het is ook altijd verstandig voor een back-up te maken. Het word tegen zoveel pc-gebruikers x aantal keer gezegd en steeds laten ze zich van vangen met het idee "het zal wel niet met mij gebeuren". Hier wat tips over back-ups. Heb je al veel problemen ontweken als het over bestanden gaat :thumb:

Klinkt als een probleem met het laden van de touchpad-driver...
Zou inderdaad proberen om de laptop te booten van een
linux Live-medium en hetgeen je voor school nodig hebt naar een usbstick of ext. HDD te kopieëren.
Als reparatie van Windows zo lang duurt als je aangeeft is de HDD vermoedelijk ook aan vervanging toe dus...

Vraag verplaatst van hardware naar de windows 7 sectie.

hi is geen laptop maar een computer die repair fix deed t, er stond os not installed maar t probleem is niet opgelost, had m net naar windows xp geinstalleedr, maar helaas zonder succes, daarna naar vista liep ie vast dacht ik *** wat een kolere pc nu probeer ik die Linux nog wat, hdd doet t gwn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan