Windows lifecycle

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Berichten
1.519
Waarom Wil Microsoft producten bijvb windows 7 home premium dat de ondersteuning al in 2013 stopt?:confused:

Ik ga Windows 8 nooit gebruiken hoe mooi en snel het ook is.
Het is niet meer Windows:(
En zeker niet van toepassing voor desktop!
Dus ik blijf bij Windows 7 zoalang dat nog wordt ondersteund.
Maar waarom kan je Windows versie's niet langer gebruiken nadat de ondersteuning stop?
Ja oke Virussen maar als het goed werkt waarom zou je dan overstappen?:shocked:
 
Je kunt het nog wel blijven gebruiken alleen zal de ondersteuning gaan stoppen, en uiteindelijk ook alle hotfixes.

En wat je zegt over Windows 8 is natuurlijk ook niet waar want het is gewoon windows maar met een interface die geoptimaliseerd is voor tablet pc's . Maar die interface kun je uit zetten en dan heb je +- windows 7 weer terug
 
Dat laatste weet heeft Microsoft nog niks over vastgesteld dat die metro-interface kunt in/uitschakelen:(

Of heb ik het mis?
 
Op dit moment kun je de metro interface uitschakelen.
Hoe dat straks zal zijn weet niemand maar aangezien het geen interface is voor enterprise omgevingen of machines zonder touch vermoed ik dat er wel een keuze gaat komen.
 
Das waar.
Maar Aangezien Microsoft geen Flash in ie10 wil gaan zetten waarom zou uberhoud windows 8 wil gaan gebruiken?
 
ander internet is er ook nog zoals opera.
en ze willen ALLEEN geen flash in de ie10 voor de metro-interface voor de gewone ie10 wel.
 
Je moet natuurlijk IE niet gelijk stellen aan Windows. Zoals de voorganger ook aangeeft de Metro editie heeft geen flash, in mijn dev editie heeft de "normale" ie10 gewoon de mogelijkheid om flash te gebruiken.

Maar als flash een breekpunt is op basis waarvan een OS upgrade wel of niet doet :p
 
Je kunt het nog wel blijven gebruiken alleen zal de ondersteuning gaan stoppen, en uiteindelijk ook alle hotfixes.

En wat je zegt over Windows 8 is natuurlijk ook niet waar want het is gewoon windows maar met een interface die geoptimaliseerd is voor tablet pc's . Maar die interface kun je uit zetten en dan heb je +- windows 7 weer terug

Je hebt de vraag al beantwoord: Eerst komt de support te vervallen en daarna worden er geen nieuwe Windows Updates met uitgebracht.

Overigens kun je gewoon Windows blijven gebruiken, wanneer support is komen te vervallen. Voor problemen kun je nog gewoon hier op het forum terecht:D:D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan