windows live gallery

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZEEAJUINTJE

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2011
pc is nieuw en programma xp is nu windows 7......met de oude pc en xp kon ik foto's bewerken en opslaan (verkleinen,andere kleur,contrast enz.....)ik kon de bewerkte foto's naar een map verplaatsen ,mailen en afdrukken.....Nu kan ik niets meer;
als ik bijknip komt het ruitje wel rond het gedeelte te staan dat ik wil bewaren,maar dan kan ik het resultaat dat ik wil, NIET bereiken,en niet opslaan,want ik kan ook geen enkele aanduiding op de werkbalk vinden die verwijst naar opslaan,mailen enz....
en als ik dan wil afsluiten is natuurlijk alles weg.....

probeer eens een photoshop programma of google eens voor zo'n programma online.

aan Jensvd en iedereen,......betreft die nieuwe pc met windows 7 waarmee ik zo sukkel

Ik heb het programma Windows Live Photo Galery....maar vroeger kon ik daar héél veel mee doen!Nu is het erg sukkelen....de verkoper van de pc zegt "druk op Alt" en dan krijg je alle werkbalken die je nodig hebt.....maar er beweegt niets als ik dat doe.

Nog een groot probleem,met de mail is het al even erg !ik kan niet alles versturen of openen.......het gaat om het feit dat ik soms géén toegang krijg in mijn eigen mappen en programma's en er komt een telkens terugkerende melding van een fout 0x80070057 .
Ik ben de énige gebruiker en eigenaar van de pc .
Ik moet tegen morgen (voor een schadegeval) enkele foto's en brieven afdrukken voor
het dossier,maar ik geraak er zo niet door.........

Graag jullie hulp aub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan